Vårtecken!

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
JAg såg bin den 25e januari!

såg hur ett par bin flög runt kupan, hmmm här ska testas, slog till lite på kupan:D Jo då dom flög ut o visade sin vrede:D

Tolf

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Vår? VÅR?

Det har ju inte varit någon vinter än! Smällen kommer kanske snart?

Jag har sett lite hojar på vägarna förra veckan, räknas det som vårtecken annars?

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Vår? VÅR?

Det har ju inte varit någon vinter än! Smällen kommer kanske snart?

Jag har sett lite hojar på vägarna förra veckan, räknas det som vårtecken annars?

Hojar på vägarna tycker i alla fall jag är ett tydligt vårtecken. Men du kan nog ha rätt i att det kan smälla till en gång till innan det kommer på riktigt.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Vintern brukar ju komma just nu om man bor i Skåne. Men här är det bara lite grått och små-blåsigt. Var ju vår i helgen. 10 grader varmt och strålande sol. Lagom mycke hoj-abstinens om man säger så.

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
fasiken det är ju vår här i sthlm iaf, var ju så varmt så att man får lov att byta hoj.. :p ;)

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Sitter på bussen hem konstaterar att de blir en tur med cykeln innan det är mörkt :)

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Idag var det soligt och "varmt" här i Västerås, testade att köra med takluckan öppen i bilen för känslans skull och jävlar, snart är det VÅR!! . Såg en halvskabbig vit ktm-motard och en svart gammelsportis av okänt märke också :)

Metaladdict

Härskare
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
Honda CRF 450R -08
Jag kan meddela att det finns torr asfalt här och där häromkring. Jag sa till mina vänner då vi var ute och börnade bil på köpingen att "nu är det fanimej motardföre på vissa fläckar!", och helt plötsligt blev jag jättesugen på att åka hem och starta crossen. :tungan Jävla allt, jag vill för fan ha vinter när det ska vara. Ge mig 1.5 m is på sjöarna, hälften så djup snö och 15 minusgrader! Helst kelvin!

Badman

Snigelspår och vita knogar...
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
XJ 900 F -92
Visst fan är det vår ! Vintergäck, snödroppar och krokus blommar för fulla muggar i min rabatt. Brevid rabatten står hojen färdig att grensla.

Ola Bonde

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2007
Hoj
2003 Buell XB9R
Visst fan är det vår ! Vintergäck, snödroppar och krokus blommar för fulla muggar i min rabatt. Brevid rabatten står hojen färdig att grensla.

Jo här i Ystad finns det gott om vårtecken! I helgen var det riktigt fint hojåkarväder!

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Fint väder idag med. Kommer GARANTERAT inte vara det till helgen när JAG kan köra...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Den första förtruppen av tranorna har anlänt till Hornborgasjön, ett riktigt bra vårtecken om än inte mcrelaterat. Någon vinter har det ju inte varit här hemma men ljudet och synen av motarder som har varit farandes i stan gör att vårkänslorna börjar komma krypande

9+ idag, vårkänslor :banana

Last edited:

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Nu ser jag de första vårtecknena!!!

Igår var det 10 grader varmt och strålande solsken!!! 4 hojar på gatorna såg jag på lunchen samt en nercabbad bil.

MEN det viktigaste: Den mörkaste veckan på året är förbi och nu blir det lite ljusare för varjde dag som går.

Det går mot MC-Säsong 2009!!!

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
NU är det vår. Har redan sett ett par hojar på gatorna. En polare i skåne har köpt en VFR800 och jag körde hoj till jobbet idag. 2+ är aningens kallt iofs...

Epzter

Med lem
Gick med
8 Mar 2007
Hoj
VTR1000F Firestorm
Nu kommer våren! Det är mars och mars är första vårmånaden. Dessutom är det soligt idag!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln