amullo
Italiensk Allroad
skoteridioten skrev:Men ändå reagerar jag lite på hur folk kan nästan idiotförklara "gubben" med hans hojval, som i den första tråden...
Min herre missförstår.
Hojvalet är det inget fel på. Tvärtom så är busan säkert en mycket bra motorcykel som är användbar på allt från E-4 till mindre småvägar och bana.
Det som folk (Inkl. mig själv) motsäötter sig är när uttalanden kommer om att det inte finns en bättre banhoj än busan. Då detta uttalande kan ses som någon provokativt så började tråden HÄR om ändringar och förslag från andra förare om andra hojar som passar bättre till bana för en mindre peng än Busan.
Efter några seriösa svar så övergick tråden till allmänt skitsnack av normal kaliber för Sporthoj, men ingen ville erkänna sig besegrad (Om man nu kan bli det på ett internetforum). Således så startades denna tråd.
Detta med anledning av att en (för alla inom RR) okänd person utmanar en renomerat duktig pilot (som vunnit Rookie 1000) på ett race, där han dessutom vill använda sin inte-så-optimala-gathoj mot en ren racemaskin.
Således blir det lite gnabb..
Inget ont i det.. Detta är ju Sporthoj.com, ett helt vanligt internet forum.