V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
GSXR1100R skrev:
V-Max mot Ducce på bana :rofl

Hmm :confused: undrar om V-Gurra tänker köra alla utmaningar? :hihi
Det vore ju kul att se, allt på samma dag. V-Maxen borde ju få plats i släpet med Busan. För du tänker väl inte KÖRA busan hela vägen till Anderstorp, V-Gurra?
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Nä nu börjar detta bli riktigt intressant. Efter att ha läst ett antal trådar så är jag splittrad i min tro.
Är V-Gurra ett flaimbait, eller är han på riktigt?
OM han är på riktigt, varför är han inte inspärrad?
Jag hoppas han är på riktigt för jag längtar efter att se denna man i verkliga livet och snacka lite med honom. Min DRÖM är att han är lika kaxig i verkliga livet som på nätet. Det måste ju ge flera timmars skratt!

/Freppa
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Freppa skrev:
Nä nu börjar detta bli riktigt intressant. Efter att ha läst ett antal trådar så är jag splittrad i min tro.
Är V-Gurra ett flaimbait, eller är han på riktigt?
OM han är på riktigt, varför är han inte inspärrad?
Jag hoppas han är på riktigt för jag längtar efter att se denna man i verkliga livet och snacka lite med honom. Min DRÖM är att han är lika kaxig i verkliga livet som på nätet. Det måste ju ge flera timmars skratt!

/Freppa
:D Förlänger livet med flera år! :D Men visst finns han på riktigt! Det tror jag iaf... :)
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Bollox skrev:
:D Förlänger livet med flera år! :D Men visst finns han på riktigt! Det tror jag iaf... :)

Saxat från ett tidigare inlägg ..... och nu editerat ...

Finns dom eller inte???

En liten lista på folk/ting som vissa tror/vet finns?

Vilka tror/vet du finns?

1. Tomten
2. Påskharen
3. Bigfoot
4. V-Gurra
5. Marsmänniskor
6. Nessie (Loch Ness Monstret)
7. Storsjöodjuret
8. Enhörningar
9. Ghostrider
10. Smarta äkta blondiner
11. 20åringar som inte skenförsäkrar
12. Atlantis
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Mr K skrev:
Saxat från ett tidigare inlägg ..... och nu editerat ...

Finns dom eller inte???

En liten lista på folk/ting som vissa tror/vet finns?

Vilka tror/vet du finns?

1. Tomten
2. Påskharen
3. Bigfoot
4. V-Gurra
5. Marsmänniskor
6. Nessie (Loch Ness Monstret)
7. Storsjöodjuret
8. Enhörningar
9. Ghostrider
10. Smarta äkta blondiner
11. 20åringar som inte skenförsäkrar
12. Atlantis

Hmm... :hihi
Apropå smarta blondiner kolla in den här
http://www.killsometime.com/humor/humor.asp?humor=Jessica-Simpson
 

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Xtra Terrestrial 660
amullo skrev:
Jaha? Du menar efter Jänte-lagen då eller? Jante har jag aldrig hört om.

Nu heter det ju faktiskt Jantelagen, namnet jäntelagen förekommer och används, men det korrekta är just Jantelagen.

Nu spelar ju detta ingen som helst roll, men ändå. :)
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Dino Velvet skrev:
David besegrade iofs Goliat :fakta

Jo, men bara tack vare att "the big guy in the sky" stog bakom David. Hade det inte varit på det sättet så hade ju Goliat gjort slavsylta av lille David 100ggr av 100. :tungan :fyllisar

supernaut skrev:
Nu heter det ju faktiskt Jantelagen, namnet jäntelagen förekommer och används, men det korrekta är just Jantelagen.

Nu spelar ju detta ingen som helst roll, men ändå. :)

Där ser man.. Man lär sig något nytt varje dag. :tummenupp
 

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Ort
En Köping
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Dino Velvet skrev:
David besegrade iofs Goliat :fakta
Jo här nog skulle säkert Goliat (Gullan) kunna sänka David (Oscar) om han leker torped med Busan i första kurvan :3freak
 
Last edited:

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Eftersom jag tror att det sitter en reko kille bakom varje dator här på sporthoj, så även bakom V-gurras, så skriver jag följande. Har jag fel så får jag väl äta upp det under resten av min tid här på sporthoj..

Nåja, ja jävlar..jag vill börja med att tacka V-Gurra, denna underbara människa, för att du finns! :yoparty
Utan dig hade de här natt-timmarna på jobbet inte gått såhär snabbt... :tummenupp

Det mest intressanta och roligaste med dessa trådar om rejset och V-Gurras dyrkan av Busan, är ju att alla raceputtar verkligen tar varje ord från V-Gurra på högsta allvar.. :7peta
Att det är mycket snack är ju helt uppenbart, men vissa här har kanske lite svårt att förstå det när posterna inte avslutas med: :fyllisar ;) :rolleyes:, osv.

Ja menar, det börjar med några uppkäftiga påståenden, och slutar med att ni hyr bana osv för att göra upp om det hela.. klart som fan att V-Gurra fortsätter med sin attityd och hänger på desto mer och mer ni retar er på den.. :fatta!

Jag tvivlar inte alls på att V-Gurra verkligen vill åka bana med sin Hayabusa, och att han tror på sig och hojen till den graden att han kan köra ifrån en och annan R-hoj. Att han sedan kommer med sandlådesnack om det hela är ju bara roligt, eller löjligt, det beror på hur man ser det.. :gnissla

I det stora hela så tycker jag att ni kan känna er hyffsat ägda av denne demon, V-Gurra..sorgligt men sant.



Och nej, jag är inte ironisk.
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
skoteridioten skrev:
Eftersom jag tror att det sitter en reko kille bakom varje dator här på sporthoj, så även bakom V-gurras, så skriver jag följande. Har jag fel så får jag väl äta upp det under resten av min tid här på sporthoj..

Nåja, ja jävlar..jag vill börja med att tacka V-Gurra, denna underbara människa, för att du finns! :yoparty
Utan dig hade de här natt-timmarna på jobbet inte gått såhär snabbt... :tummenupp

Det mest intressanta och roligaste med dessa trådar om rejset och V-Gurras dyrkan av Busan, är ju att alla raceputtar verkligen tar varje ord från V-Gurra på högsta allvar.. :7peta
Att det är mycket snack är ju helt uppenbart, men vissa här har kanske lite svårt att förstå det när posterna inte avslutas med: :fyllisar ;) :rolleyes:, osv.

Ja menar, det börjar med några uppkäftiga påståenden, och slutar med att ni hyr bana osv för att göra upp om det hela.. klart som fan att V-Gurra fortsätter med sin attityd och hänger på desto mer och mer ni retar er på den.. :fatta!

Jag tvivlar inte alls på att V-Gurra verkligen vill åka bana med sin Hayabusa, och att han tror på sig och hojen till den graden att han kan köra ifrån en och annan R-hoj. Att han sedan kommer med sandlådesnack om det hela är ju bara roligt, eller löjligt, det beror på hur man ser det.. :gnissla

I det stora hela så tycker jag att ni kan känna er hyffsat ägda av denne demon, V-Gurra..sorgligt men sant.



Och nej, jag är inte ironisk.

Ja det måste ju vara omåttligt roligt att göra andra människor förbannade...
:3freak
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Det roliga är ju att folk ens orkar bli förbannade...
Jag förstår inte hur folk kan lägga energi på att reta upp sig över sånt här..
Jag anser att i vissa fall, (detta är ett typexempel) så kan man ta saker och ting med en nypa salt och/eller bara ignorera allt ihop.

Men men, som sagt..själv skrattar jag åt det :p
Det är ungefär som att se på Club Goa, där V-Gurra är Robban Achberg, och folket som retar sig är Baren-Meral, Zybeide och tjockistanten från Farmen...
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
skoteridioten skrev:
Det är ungefär som att se på Club Goa, där V-Gurra är Robban Achberg, och folket som retar sig är Baren-Meral, Zybeide och tjockistanten från Farmen...

...eller tvärtom så får du andras syn på det hela.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
skoteridioten skrev:
Eftersom jag tror att det sitter en reko kille bakom varje dator här på sporthoj, så även bakom V-gurras, så skriver jag följande. Har jag fel så får jag väl äta upp det under resten av min tid här på sporthoj..

Nåja, ja jävlar..jag vill börja med att tacka V-Gurra, denna underbara människa, för att du finns! :yoparty
Utan dig hade de här natt-timmarna på jobbet inte gått såhär snabbt... :tummenupp

Det mest intressanta och roligaste med dessa trådar om rejset och V-Gurras dyrkan av Busan, är ju att alla raceputtar verkligen tar varje ord från V-Gurra på högsta allvar.. :7peta
Att det är mycket snack är ju helt uppenbart, men vissa här har kanske lite svårt att förstå det när posterna inte avslutas med: :fyllisar ;) :rolleyes:, osv.

Ja menar, det börjar med några uppkäftiga påståenden, och slutar med att ni hyr bana osv för att göra upp om det hela.. klart som fan att V-Gurra fortsätter med sin attityd och hänger på desto mer och mer ni retar er på den.. :fatta!

Jag tvivlar inte alls på att V-Gurra verkligen vill åka bana med sin Hayabusa, och att han tror på sig och hojen till den graden att han kan köra ifrån en och annan R-hoj. Att han sedan kommer med sandlådesnack om det hela är ju bara roligt, eller löjligt, det beror på hur man ser det.. :gnissla

I det stora hela så tycker jag att ni kan känna er hyffsat ägda av denne demon, V-Gurra..sorgligt men sant.



Och nej, jag är inte ironisk.
Vi har inte hyrt banan enbart för detta, jag arrangerar en bandag ihop med SCS på anderstorp och ordnar så att killarna får vara ensamma på banan under ett kort rejs.
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Nr:18 skrev:
Vi har inte hyrt banan enbart för detta, jag arrangerar en bandag ihop med SCS på anderstorp och ordnar så att killarna får vara ensamma på banan under ett kort rejs.

Ahaa.. ok, dåså! Var det inte så himla allvarligt som jag först trodde :)
Men ändå reagerar jag lite på hur folk kan nästan idiotförklara "gubben" med hans hojval, som i den första tråden...

Menmen..ska bli kul å se om det blir nåt race!

Om inte annat vore det intressant och se No 1:s turbobusa mot Oscar på en 250!!!
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
skoteridioten skrev:
Ahaa.. ok, dåså! Var det inte så himla allvarligt som jag först trodde :)
Men ändå reagerar jag lite på hur folk kan nästan idiotförklara "gubben" med hans hojval, som i den första tråden...

Menmen..ska bli kul å se om det blir nåt race!

Om inte annat vore det intressant och se No 1:s turbobusa mot Oscar på en 250!!!

Idiotförklaringen kom inte enbart för att han ville ha en Busa utan för hans uttalande om den... :7peta

"Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana" :3freak
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top