Eftersom jag tror att det sitter en reko kille bakom varje dator här på sporthoj, så även bakom V-gurras, så skriver jag följande. Har jag fel så får jag väl äta upp det under resten av min tid här på sporthoj..
Nåja, ja jävlar..jag vill börja med att tacka V-Gurra, denna underbara människa, för att du finns!
Utan dig hade de här natt-timmarna på jobbet inte gått såhär snabbt...
Det mest intressanta och roligaste med dessa trådar om rejset och V-Gurras dyrkan av Busan, är ju att alla raceputtar
verkligen tar varje ord från V-Gurra på högsta allvar..
Att det är mycket snack är ju helt uppenbart, men vissa här har kanske lite svårt att förstå det när posterna inte avslutas med:
, osv.
Ja menar, det börjar med några uppkäftiga påståenden, och slutar med att ni hyr bana osv för att göra upp om det hela.. klart som fan att V-Gurra fortsätter med sin attityd och hänger på desto mer och mer ni retar er på den..
Jag tvivlar inte alls på att V-Gurra verkligen vill åka bana med sin Hayabusa, och att han tror på sig och hojen till den graden att han kan köra ifrån en och annan R-hoj. Att han sedan kommer med sandlådesnack om det hela är ju bara roligt, eller löjligt, det beror på hur man ser det..
I det stora hela så tycker jag att ni kan känna er hyffsat ägda av denne demon, V-Gurra..sorgligt men sant.
Och nej, jag är inte ironisk.