V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Midnattssolens land
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Att kriteriet var rödvinspoet för att vara medlem på SH visste jag inte, synnerligen patetiskt. Jag håller ord! End of story i det ämnet! Dock funderar jag på om mitt deltagande här på forumet uppskattas. De reaktioner jag fått pm-vis är helt klart av blandad karaktär. Självförtroende och attityd verkar inte uppskattas. Varför? Jante-Sverige? Men jag behöver inte er, ni behöver mig!
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Klart vi uppskattar din närvaro, V-Gurra, jag gör det iaf. Trodde tråden skulle dö bara för att du inte varit inloggad på ett tag, så alla började dikta upp en massa teorier vad som hänt! Kul att du är tillbaka! Välkommen!

The show must go on! :corn
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Är vi överens om tid och plats? Har du licens eller måste vi fixa det innan det är dags?
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
V-Gurra skrev:
Att kriteriet var rödvinspoet för att vara medlem på SH visste jag inte, synnerligen patetiskt. Jag håller ord! End of story i det ämnet! Dock funderar jag på om mitt deltagande här på forumet uppskattas. De reaktioner jag fått pm-vis är helt klart av blandad karaktär. Självförtroende och attityd verkar inte uppskattas. Varför? Jante-Sverige? Men jag behöver inte er, ni behöver mig!
The man is back :Bugar
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
V-Gurra skrev:
Att kriteriet var rödvinspoet för att vara medlem på SH visste jag inte, synnerligen patetiskt. Jag håller ord! End of story i det ämnet! Dock funderar jag på om mitt deltagande här på forumet uppskattas. De reaktioner jag fått pm-vis är helt klart av blandad karaktär. Självförtroende och attityd verkar inte uppskattas. Varför? Jante-Sverige? Men jag behöver inte er, ni behöver mig!
skönt och höra att du inte backar. The man the myth the V-gullan is back!!!
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
V-Gurra skrev:
Att kriteriet var rödvinspoet för att vara medlem på SH visste jag inte, synnerligen patetiskt. Jag håller ord! End of story i det ämnet! Dock funderar jag på om mitt deltagande här på forumet uppskattas. De reaktioner jag fått pm-vis är helt klart av blandad karaktär. Självförtroende och attityd verkar inte uppskattas. Varför? Jante-Sverige? Men jag behöver inte er, ni behöver mig!
Är beredd att hålla med dig...
Kul utmaning & ska bli spännande att se oavsett odds, ...tyvärr tycker jag en del av det roliga förtas av att en del ENDAST verkar se detta som ett ypperligt tillfälle att idiotförklara, förlöjliga & göra sig rolig på andras bekostnad.
Visst, ...har någon en kaxig attityd får man väl vara beredd på mothugg men jag tycker du har fått äta upp det med tillräcklig råge för länge sedan, ....lite väl mycket hyena för min smak emellanåt.
Slutresultatet lär väl dessutom ge tillräckligt med knäppar på näsan på den som förtjänar det.

Bara för det tänker jag heja på dig :tummenupp

...blir kanske mig man hackar på nu ?
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Zoidberg skrev:
Är beredd att hålla med dig...
Kul utmaning & ska bli spännande att se oavsett odds, ...tyvärr tycker jag en del av det roliga förtas av att en del ENDAST verkar se detta som ett ypperligt tillfälle att idiotförklara, förlöjliga & göra sig rolig på andras bekostnad.
Visst, ...har någon en kaxig attityd får man väl vara beredd på mothugg men jag tycker du har fått äta upp det med tillräcklig råge för länge sedan, ....lite väl mycket hyena för min smak emellanåt.
Slutresultatet lär väl dessutom ge tillräckligt med knäppar på näsan på den som förtjänar det.

Bara för det tänker jag heja på dig :tummenupp

...blir kanske mig man hackar på nu ?
:fakta
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nr:18 skrev:
Saknar fortfarande en bekräftelse på att tid, plats och licensfrågan är ok.
Inte för att hacka på V-Gurra nu men det enda han skriver är rena mumbo jumbon som Sverker skulle ha sagt, han har ännu inte bekräftat tid & plats.
 

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Midnattssolens land
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Mr K skrev:
skönt och höra att du inte backar. The man the myth the V-gullan is back!!!

Is back?? Jag var aldrig borta.
Till skillnad från vissa andra småpojkar här på forumet så har jag ett liv utanför utanför sporthoj.com också...

Men nog om detta.

Alla ni som PM:ar era hot och allmäna påhopp: Våga vara man nog att stå för det ni skriver!! Låt åtminstone allmänheten få se vad ni tycker!!
Eller är ni små fjollor hela bunten?? :arsele

//VG
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
V-Gurra skrev:
Is back?? Jag var aldrig borta.
Till skillnad från vissa andra småpojkar här på forumet så har jag ett liv utanför utanför sporthoj.com också...

Men nog om detta.

Alla ni som PM:ar era hot och allmäna påhopp: Våga vara man nog att stå för det ni skriver!! Låt åtminstone allmänheten få se vad ni tycker!!
Eller är ni små fjollor hela bunten?? :arsele

//VG
Bla bla bla som vanligt, vågar du inte antaga utmaningen? bekräfta tid nudå så Nr:18 kan boka in banan.

:pannkyss
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Vilken stor jävla skittråd!! Stäng ner skiten,vem i helvete bryr sig? ring upp varandra istället.Detta är ju inte ens intressant.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
twinner skrev:
Vilken stor jävla skittråd!! Stäng ner skiten,vem i helvete bryr sig? ring upp varandra istället.Detta är ju inte ens intressant.
Tvärtom detta KAN bli årets duell, du behöver ju inte kolla i denna tråd om den irriterar dig.

:pannkyss
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Men du mannen! Det kommer aldrig att ske:=) Kommer inte bli nån Duell,det vet du också!:)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
twinner skrev:
Men ärligt..Dom kommer aldrig rejsa..kommer inte bli av helt enkelt,eller är det redan bestämt? tid?plats?
Både Oscar & V-Gurra har ju sagt att dom inte backar ur, frågan är bara när, så snart som parterna kan enas så bokas det en tid på banan, dock måste V-Gurra skaffa RR licens annars får vi inget tillstånd av banägaren.
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
V-Gurra skrev:
Is back?? Jag var aldrig borta.
till skillnad från andra som oxå har ett liv, så kollar man forumet åtminstonde ett par gånger i veckan (läs flera ggr om dagen). När du inte är inoggad på flera dagar så blir man orolig. Fixxar du med licens innan racet?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top