V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
V-Gurra skrev:
OK LOSERS!

Har av olika anledningar inte kunnat vara särskilt aktiv på ett tag, men antydningarna om psyket kan ni ta å stoppa upp nånstans där solen inte skiner. Visserligen har sjukhus varit inblandade i bilden, men int fan ska det stoppa mig! Till skillnad från småglina här på SH så har jag lite andra prylar å sköta. DET KALLAS ATT HA ETT LIV! Nollor. :kocko

Anyway, då tråden redan spårat ur för sådär en 2 år sedan så ämnar jag att göra precis som Oscar, dvs avvakta tills dagen D.

Don't chicken out!

V-max for life!!
Hur kan du med allvar glömma och svara på frågan som ställts till dig mer än 10ggr i denna tråden och tro att vi ska ta dig på allvar? Har du löst licensfrågan?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mr K skrev:
Hur kan du med allvar glömma och svara på frågan som ställts till dig mer än 10ggr i denna tråden och tro att vi ska ta dig på allvar? Har du löst licensfrågan?
V-Gurra ÄR ett troll, vi lägger ner detta nu eftersom han bara är ute efter att flama, hade han varit man nog att stå för vad han sagt så hade vi roddat detta utan problem men V-Gurra är ett moppefucko utan spärrar vid tangentbordet.

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
V-Gurra skrev:
OK LOSERS!

Har av olika anledningar inte kunnat vara särskilt aktiv på ett tag, men antydningarna om psyket kan ni ta å stoppa upp nånstans där solen inte skiner. Visserligen har sjukhus varit inblandade i bilden, men int fan ska det stoppa mig! Till skillnad från småglina här på SH så har jag lite andra prylar å sköta. DET KALLAS ATT HA ETT LIV! Nollor. :kocko

Anyway, då tråden redan spårat ur för sådär en 2 år sedan så ämnar jag att göra precis som Oscar, dvs avvakta tills dagen D.

Don't chicken out!

V-max for life!!
Nä men det var som fan. :Bugar Hade gett upp hoppet om den här tråden totalt! Men vet du vad V-Gurra. Oscar är ju den han säger han är, alltså visar med både bild och text vem han är, var han bor och hur han ser ut...
Med andra ord finns det ingen risk i helvete att han kommer att "chicken out", oavsett hur mycket du hoppas på det!

Så varför inte tala om och visa vem DU är så att du blir en kändis du med? Och så slipper ju folk antyda att du är en fegis/troll, eller är du det? Kommer du att banga? :confused: Det tror jag... :rolleyes:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
V-Gurra skrev:
OK LOSERS!

Don't chicken out!

V-max for life!!
Oscar har licens och kommer att vara på anderstorp den 29/5. kommer du? PM:a dina personuppgifter så att jag kan fixa licensfrågan till dej.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nr:18 skrev:
Oscar har licens och kommer att vara på anderstorp den 29/5. kommer du? PM:a dina personuppgifter så att jag kan fixa licensfrågan till dej.
Oscar körde 1.42 utan vidare igår, jag tippar att V-Gurra klarar 2.02 om han håller sig på hjulen, detta gör att Oscar hinner varva V-Gurra var 5:e varv.

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
GSXR1100R skrev:
Oscar körde 1.42 utan vidare igår, jag tippar att V-Gurra klarar 2.02 om han håller sig på hjulen, detta gör att Oscar hinner varva V-Gurra var 5:e varv.

Av ren nyfikenhet. Varför just 2.02 :confused: Tror du inte V-Gurra slår dina 2.01 :rolleyes:

janoshki-jonaz

Guest
V-GURRA underbart att du visar livstecken...hoppas inte sjukan va för jobbigt för dig...
Ses på banan...

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Idag vid en åktur utanför västerås så siktades någon som skulle kanna vara V-Gurra!

Jag kom ikapp en V-max, föraren hade asballa jeans o en fladdrig tsinnpaj. Efter en stund började det bröla där framm o ryka ur avgasnningsrören, och efter en stund fick jag öka farten en liten smula. Det hela upprepade sig några gånger, och när det svängde så fladrade föraren ben jättemycket. -"Vilken duktig förare som kan tjöra en så stor o tung maskin", tänkte jag.

Efter en stund gick han åt sidan o sänkte farten, men jag ville hellre ligga bakom o beundra räsermannen. Han tittade på mig jättemycket i backningsspeglingsmanicken, kanske gillade han mig lite ?

Till slut svängde vi av, men minnet lever kvar, av den som kanske trots allt var V-Gurra. :banana :) :rolleyes:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Freppa skrev:
Jahapp, kan man få en statusrapport? Dök trollet upp?
Eftersom V-gurra inte kunde ge ett besked om han tänkte komma eller ej, trots massor av tillfällen är duellen avgjord till Pjoscars fördel. V-Gurra står i skamvrån för sin DNS

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Jaha, då var det klart. V-gurra är den största fjollan i sporthojs historia!!!

Swedie banna honom nu så vi slipper honom. :mattias

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...