amullo
Italiensk Allroad
V-Gurra skrev:Jättekul det där med Samhall amullo. Dissa folk med funktionshinder är stort.
Ni dissade jag inte funktionshindrade.. Jag dissade DIG.
Men om du är funktionshindrad så får jag isåfall be om ursäkt.
V-Gurra skrev:Jättekul det där med Samhall amullo. Dissa folk med funktionshinder är stort.
R1 wannabe skrev:Hur lång tid tar det att "optimera" din V-Max för bana?
Verkar vara lika svårt att svara på som:
Hur långt är ett snöre?
Eller:
När blir utmaningen verklighet?
Men hörru apucko - förklara kopplingen mellan mig och Samhall, samt vad som var roligt med det. Därtill kan du ju förklara varför du skrev "Samhall" om det inte skulle vara roligt.amullo skrev:Ni dissade jag inte funktionshindrade.. Jag dissade DIG.
Men om du är funktionshindrad så får jag isåfall be om ursäkt.
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.GSXR1100R skrev:Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.
Jag har läst någonstans att de faktiskt går att köra på bana...V-Gurra skrev:Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
V-Gurra skrev:För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=948196&postcount=11cV-Gurra skrev:Nä, jag har kört plastraketer så det räcker. Hellre as-snabb rakt fram å med tillräcklig väghållning för å klara av å förnedra sk. kawwa-piloter mfl i kurvorna om de inte vet vad de håller på med.
GSXR1100R skrev:Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.
Den som inte kan Sjoppa får Gooogla. Här är en V-max med Hayabusakåpa samt R1-sving.amullo skrev:Härmed utlovar jag en gratis Starköl till den första som photoshoppar krauserkåpan på en V-max.
V-Gurra skrev:För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
När det gäller den tyskluktande korven, så visst fan blev jag blåst. Säkert den förste i världen som blev det Men det spelar egentligen ingen roll, det var småpengar i sammanhanget.
GSXR1100R skrev:/B.Ratwürst
Du måste bara vara SH:s bästa flamebaitV-Gurra skrev:Men hörru apucko - förklara kopplingen mellan mig och Samhall, samt vad som var roligt med det. Därtill kan du ju förklara varför du skrev "Samhall" om det inte skulle vara roligt.
Så där var jag klar med dig, för alltid.
För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
När det gäller den tyskluktande korven, så visst fan blev jag blåst. Säkert den förste i världen som blev det Men det spelar egentligen ingen roll, det var småpengar i sammanhanget.
RedBaron skrev:Den som inte kan Sjoppa får Gooogla. Här är en V-max med Hayabusakåpa samt R1-sving.
Eller en 250 racer...GSXR1100R skrev:Enklaste sättet att optimera en V-Max för RR torde vara att flytta över tankemblemet till en färdig R-1000 hoj, allt annat kan du spara till gatåka.
Nämen Du sa ju att allt som stinker två-takt är skit eller något sådant. Du skulle gasa ifrån ALLT med antingen din banoptimerade V-Max för det finns inget bättre, och sen ändrade du dig att en Busa ska det vara på bana? 250? Vad i helvete menar du? Nu får du förklara dig. Snart säger du väl att det bästa som finns är en Ducati 748 att gasa bana med, och en SÅN ska du haV-Gurra skrev:För er som inte fattat att V-Maxen inte skall banoptimeras. V-maxen skall inte banoptimeras. Det kommer att bli en annan hoj för banan. Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
V-Gurras våta drömmar om V-TwinV-Gurra skrev:Hey snubben!
Vem bryr som om trimmade v9r å allt vad det kan vara. En råstark twin i potent chassie kan göra underverk ju!
V-Gurra skrev:Varför inte en Aprilia 250? De ska väl funka på bana, om man fixar till dem lite.
QUOTE]
Fixar? Ahh, du menar att man stoppar i en Busa-motor i den? Den har ju inge effekt original, då kan det väl inte vara en bra banhoj? Sen kan du ju byta till V-Maxens bromsar......
Nej det verkar som om V-Gurkan har gett upp, han kanske har insett sina begränsningar.Freppa skrev:*räcker upp handen och väntar ivrigt*
GSXR1100R skrev:Nej det verkar som om V-Gurkan har gett upp, han kanske har insett sina begränsningar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |