Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
amullo skrev:F*n grabbar! Det måste till en lista här..
Vilka är utmanade/utmanar?
Jag utmanar med neddrevad honda cb400n 1981
amullo skrev:F*n grabbar! Det måste till en lista här..
Vilka är utmanade/utmanar?
Mr K skrev:fan då förlorar ju jag ....... attans
V-Gurra skrev:Och skulle han ha en 250 att köra med mot min busa? Lägg av!!
Det skulle ju bli som att lägga fotbollsstraffar mot ett lag utan målvakt för mig.
Som någon vis man sade: "nothing beats cubic inches".
//VG
Nyteknik skrev:Tar någon detta på allvar? Varför/hur skulle en Sporttouringhoj på 230 kg ha en chans på Anderstorp mot en 250-racer?
Nyteknik skrev:Tar någon detta på allvar? Varför/hur skulle en Sporttouringhoj på 230 kg ha en chans på Anderstorp mot en 250-racer?
V-Gullan skrev:Dels så har inte oscar direkt varit aktiv i utmaningen, utan den har du gjort "i hans namn".
Så pjOscar du är väl på? Du har inte kommenterat att V-Gullan har antagit utmaningen.pjOscar skrev:En given kandidat för årets Dummare-än-tåget-priset...
Mr K skrev:Så pjOscar du är väl på?
Ja det finns det ...... Och med detta så har de bägge huvudmotståndarna antagit utmaningen.oscar skrev:Finns det ris i Kina...!?
Din kunskap i det här området är slående obefintlig.V-Gurra skrev:Och skulle han ha en 250 att köra med mot min busa? Lägg av!!
Det skulle ju bli som att lägga fotbollsstraffar mot ett lag utan målvakt för mig.
Som någon vis man sade: "nothing beats cubic inches".
//VG
Enligt V-Gurra så är det mest raksträckor på våra banorNyteknik skrev:Tar någon detta på allvar? Varför/hur skulle en Sporttouringhoj på 230 kg ha en chans på Anderstorp mot en 250-racer?
Vore kul att veta om detta bara är ett skämt eller någons fulla allvar. För att vara snabbare runt Anderstorp med en skapligt originalspecificerad Hayabusa än Oscar/Honda RS 250 måste vederbörande vara på Veidec-nivå eller snabbare. Vem är denne V-Gurra och hur ser hans facit i tävlingssammanhang ut?GSXR1100R skrev:Enligt V-Gurra så är det mest raksträckor på våra banor
Nyteknik skrev:Vore kul att veta om detta bara är ett skämt eller någons fulla allvar. För att vara snabbare runt Anderstorp med en skapligt originalspecificerad Hayabusa än Oscar/Honda RS 250 måste vederbörande vara på Veidec-nivå eller snabbare. Vem är denne V-Gurra och hur ser hans facit i tävlingssammanhang ut?
Nyteknik skrev:Vore kul att veta om detta bara är ett skämt eller någons fulla allvar. För att vara snabbare runt Anderstorp med en skapligt originalspecificerad Hayabusa än Oscar/Honda RS 250 måste vederbörande vara på Veidec-nivå eller snabbare. Vem är denne V-Gurra och hur ser hans facit i tävlingssammanhang ut?
amullo skrev:Varken Oscar, GSXR1100R, Bj.O.rn eller Mr K kan överhuvudtaget komma ifatt honom, eftersom det gäller att tokdra så hårt det går på alla rakor och spärra vägen i kurvorna......................
Inlägget skrivet med ironi och humor. Det bör inte tas på allvar av någon.
Är det en -04:a så är den helt slut, även om den knappt kördes under sesången så sliter trimmet på motorn, det har jag läst på SH.Webspy skrev:hehe... o jag med min veidechoj... hur ska det gå ? den e ju från förra året... en gammal 600 kommer ju knappast hänga med busan
GSXR1100R skrev:Är det en -04:a så är den helt slut, även om den knappt kördes under sesången så sliter trimmet på motorn, det har jag läst på SH.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|