Ja vi har ju sett exempel på storsnackare som skrävlar om att köra Rookie serien men aldrig kommer till skott.stavgren skrev:Det här är stort. Kommer V-Gurra till start blir jag enormt impregnerad!
"noting beats cubic inches"
Jag sätter en hundring på mannen, myten legenden V-G.
gixxermf skrev:Det kan inte finnas en chans att v-gurra menar allvar... så dumma människor finns bara på film!
Harko skrev:Hehe, underbart med sånt här folk Är en kille här hemma som tror att en annan persons turbobusa skulle sopa mattan uppe på mittsverigebanan. Det är så kul att höra sånt, särskilt när dom verkar vara allvarliga. :kocko
Men ... de flesta banor e mestadels rakor ..... eller .... Tror det var en vis man som sa så en gång .....Webspy skrev:jaa... den mindre än 2 km långa banan e som gjord för en turbobusa... men o andra sida skulle man nog kunna få till håriga powerslides i E4-böjen
Då dunkar vi in fakta en gång till; det tar längre tid att köra karusellen på a-torp än det tar att köra hela långa rakan.Mr K skrev:Men ... de flesta banor e mestadels rakor ..... eller .... Tror det var en vis man som sa så en gång .....
Jag tror du har fel och V-Gurra har rätt, att du kör saktare i karusellen än på rakan är oviktigt.Nr:18 skrev:Då dunkar vi in fakta en gång till; det tar längre tid att köra karusellen på a-torp än det tar att köra hela långa rakan.
GSXR1100R skrev:Jag tror du har fel och V-Gurra har rätt, att du kör saktare i karusellen än på rakan är oviktigt.
Webspy skrev:Precis.
varför svänga när man kan åka rakt fram ?
GSXR1100R skrev:Bifogar 3 banskisser, en är sann, en är Mumlans version (karusellen är 8 km) och en är hur V-Gurra ser på Andertorp, massor av feta rakstäckor och några fjuttiga böjar.
GSXR1100R skrev:Bifogar 3 banskisser, en är sann, en är Mumlans version (karusellen är 8 km) och en är hur V-Gurra ser på Andertorp, massor av feta rakstäckor och några fjuttiga böjar.
Ha ha! Jag vill också ha mumlans version!!!GSXR1100R skrev:Bifogar 3 banskisser, en är sann, en är Mumlans version (karusellen är 8 km) och en är hur V-Gurra ser på Andertorp, massor av feta rakstäckor och några fjuttiga böjar.
Den var klart fetast! Evighetslånga kurvor rockarTorkel skrev:Ha ha! Jag vill också ha mumlans version!!!
Tänk så förvånad V-Gurra kommer att bli när verkligheten kommer ikapp och blåser honom av banan.Torkel skrev:Ha ha! Jag vill också ha mumlans version!!!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|