V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
GSXR1100R skrev:
Nu är t.o.m jag klassad som snabb förare :va har ni inte förstått att jag är gammal och kass, jag har ju knappt styrfart i karusellen, dessutom får dom alltid peka åt vilket håll jag ska köra när jag rullar ut på banan.

V-Gurra däremot är snabb som en GUD :Bugar

Dåså, amullo. Bara att boka in denna bankörningen då! P-Gnurkan lär du ju spöa iaf. Det är ju inte det sämsta att komma (sämst) tvåa, det är ju bättre än Ducce i MotoGP på ett tag. Fansen kräver en framgång nu!

/K

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
E.. om jag kan komma så kommer jag o ställer upp. :tummenupp

Har inte kört på den banan så det kan bli kul att testa, osså
får man ju lite gratis bantid. För de som ställer upp slipper väl betala?

Är det alla på banan samtidigt eller 1 mot 1 ?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
No1 skrev:
Ordna en bantid på Anderstorp i slutet av augusti/början av september så ställer jag upp för en rolig test...;)

Patrik...
Hayabusa betyder Jaktfalk, va det inte du som lekte fågel sist du körde på R-1000 i Anderstorp, jag tror dock att V-Gurra kan flyga ännu längre än du gjorde.

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
GSXR1100R skrev:
Nej inga bilar på banan tack, vem vill se en sur gammal BMW spilla olja i kurvorna, däremot en Ducce vore kul att se.

Ja B.j.o.r.n har väl i princip anmält sig redan annars kanske jag kan ställa upp i vursta fall med min 748r om det skulle behövas en ducce...men jag vet inte om jag har en realistisk chans. Ja mot VG då menar jag...Lille Orvar ska man väl klippa han har ju bara 1/3 så mkt kubbbiiiik :)

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Inga j*vla bilar med i SUPERrejset.
Det e bara V-Gullan som kan regera på banan ändå ......

Lägg till denna koden i eran signatur i support till detta event.

[ URL=www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68429]V-Gurra vs. Oscar på Anderstorp![/URL ]

ta bort mellanslagen i början och slutet

Last edited:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mulles skrev:
Ja B.j.o.r.n har väl i princip anmält sig redan annars kanske jag kan ställa upp i vursta fall med min 748r om det skulle behövas en ducce...men jag vet inte om jag har en realistisk chans. Ja mot VG då menar jag...Lille Orvar ska man väl klippa han har ju bara 1/3 så mkt kubbbiiiik :)
Orvskaft kommer att ha trimcylle och ställbart munstycke från Hobbex :yoparty

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
GSXR1100R skrev:
Hayabusa betyder Jaktfalk, va det inte du som lekte fågel sist du körde på R-1000 i Anderstorp, jag tror dock att V-Gurra kan flyga ännu längre än du gjorde.
Muhahahahahahaha ........."-I can see my house from here ........"

Hur ligger det till igentligen? Folk verkar anmäla sig själva till detta race som startade som en utmaning mellan pjOscar och V-Gullan.
Jag har oxå utmanat för att få vara med men anser mig inte få köra förrän V-Gullan har emottagit min utmaning.
Däremot måste man utmana på lite stilfullt sätt tycker jag.

Oscar ska ha vänster hand på ryggen
Jag ska köra utan fötter
GSXR1100R ska göra blygixxer från -91

har jag fel eller? :va Vem bestämmer och roddar detta? Nr 18? Han fixxar ju banan.........

Last edited:

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
oscar skrev:
Kommer även ha snabbgas så att jag kan göra snabba och riviga starter! :mattias

Skall bli intressant att se Orvis visa det ohyggliga vridet på typ 4:ans växel på 250:n ut ur vänstern innan start/mål för förutsättningarna är väl desamma som tidigare...en hand på styret ! :)

Du borde få dispens att växla just där iaf...jamenar VG har ju ett vansinnigt övertag i kubik så han kan nog godkänna det.

Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
GSXR1100R skrev:
Nu är t.o.m jag klassad som snabb förare :va har ni inte förstått att jag är gammal och kass, jag har ju knappt styrfart i karusellen, dessutom får dom alltid peka åt vilket håll jag ska köra när jag rullar ut på banan.

V-Gurra däremot är snabb som en GUD :Bugar

Amen ELLER HUR! :rofl :skrattaåt

Jag kommer dit o tittar.

Keihin... Trugar du mig när vi väl är där så kanske jag låter mig övertalas om ett varv eller två.. :tummenupp Men bara om du gör mig sällskap.. jag kan bli rädd annars.. :3freak :brinnerup :D :rolleyes:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mr K skrev:
Muhahahahahahaha ........."-I can see my house from here ........"

Hur ligger det till igentligen? Folk verkar anmäla sig själva till detta race som startade som en utmaning mellan pjOscar och V-Gullan.
Jag har oxå utmanat för att få vara med men anser mig inte få köra förrän V-Gullan har emottagit min utmaning.
Däremot måste man utmana på lite stilfullt sätt tycker jag.

Oscar ska ha vänster hand på ryggen
Jag ska köra utan fötter
GSXR1100R ska göra blygixxer från -91

har jag fel eller? :va Vem bestämmer och roddar detta? Nr 18? Han fixxar ju banan.........
Min Gixxer är en -90:a :mad:

Dessutom så måste vi styra upp detta innan vi dränks av Porr-schar, Kinamotos och allt annat som folk vill släpa upp på banan.

V-Gurra utmanar Oscar & Mig, Mr K utmanar sig själv på enhandsfiol, sen måste jag fråga om det är ok att ha Ducatis på banan, jag har ju en Italiensk bil och den revirpinkar olja i kurvorna, se till att ha pampers i båten.

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
amullo skrev:
Keihin... Trugar du mig när vi väl är där så kanske jag låter mig övertalas om ett varv eller två.. :tummenupp Men bara om du gör mig sällskap.. jag kan bli rädd annars.. :3freak :brinnerup :D :rolleyes:

Visst kan jag visa japscrapet var skåpet ska stå! Möjligen en liten 748 oxå :tummenupp

/K

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Om inte annat så kan ju No1/Patrik ta turbobusan runt banan..... eftersom den lär ju (iaf enligt V-gurra) vara snabbast runt banan då det är mest raksträckor på våra banor :hihi :rofl

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
:felämne

Keihin skrev:
Visst kan jag visa japscrapet var skåpet ska stå! Möjligen en liten 748 oxå :tummenupp

/K

Det låter bra det! :tummenupp
Men för just denna show så kan ju Bj.O.rn få representera..
Vi kan ju samåka på någon av bandagarna som SDK fixar under sommaren. Det lär ju bli en 10-12 stycken och jag planerar att åka på alla..

Dessutom kan ju emullo, Dino Velvet, Hyper, Bimota, Superlighjt och en del andra vara på plats också.

Förlåt Offtopic diskussionen GSXR11000R :felämne

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
amullo skrev:

Det låter bra det! :tummenupp
Men för just denna show så kan ju Bj.O.rn få representera..
Vi kan ju samåka på någon av bandagarna som SDK fixar under sommaren. Det lär ju bli en 10-12 stycken och jag planerar att åka på alla..

Dessutom kan ju emullo, Dino Velvet, Hyper, Bimota, Superlighjt och en del andra vara på plats också.

Förlåt Offtopic diskussionen GSXR11000R :felämne
Jaha ja, nu tar Ducceklubben över hela kalaset, vi andra får sitta med V-Gurra på läktaren och dricka öl medans ni mullrar runt på vår bandag :mad:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
No1 skrev:
He he he...

Skall han köra sk fort på Anderstorp med en Hayabusa så kommer han att uppträda i två olika former, jaktfalk samt grävling...

Patrik...
V-Gullan upphäver naturlagarna och kommer att köra snabbare än Loskar i karusellen, ju fortare man kör i en kurva desto bättre fäste får man pga centripetalkraften, friktionen är försumbar.

/Pelle MB5 12 år

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Jösses vilken tråd :3freak

Utmaningen som gäller är Pjoscar mot V-gullan, 10 varv, först i mål. Jag fixar en liten stund av en bandag, förslagsvis den 28-29/5 på anderstorp.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nr:18 skrev:
Jösses vilken tråd :3freak

Utmaningen som gäller är Pjoscar mot V-gullan, 10 varv, först i mål. Jag fixar en liten stund av en bandag, förslagsvis den 28-29/5 på anderstorp.

Varken V-Gullan eller Loskar har några vapen ännu, hur gör vi om dom inte har fått sina hojar före detta datum, mitt förslag är att V-Gullan kör sin V-Max och Loskar lånar Kiss Äschs antika 125R, vilken duell det skulle bli, V-muller vs moppeknatter.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin