Mr K skrev:Börjar låta lite rädd nu. pjOscar ... du bangar väl inte du?
Absolut inte, men det krävs väl knappast 10 varv för att se vem som är snabbast!
Mr K skrev:Börjar låta lite rädd nu. pjOscar ... du bangar väl inte du?
Jag har räknat att det tar 10 varv innan den snabbaste varvar den långsamme...oscar skrev:Absolut inte, men det krävs väl knappast 10 varv för att se vem som är snabbast!
GSXR1100R skrev:Jag har räknat att det tar 10 varv innan den snabbaste varvar den långsamme...
Varvning är den ultimata förnedringen, jag vet eftersom ni alltid varvar migoscar skrev:Nej vi varvade tidigare än 10 varv förra året + att vad har det med saken att göra!?
No1 skrev:OK, en kul grej...
Om nu inte eran sk utmaning blir utav så ställer jag på skoj upp på Anderstorp banan i en test!!!
Oscar med sin racer mot mig och min ohanterbara Hayabusa turbo...
Vad sägs Oscar mfl...
Patrik...
No1 skrev:OK, en kul grej...
Om nu inte eran sk utmaning blir utav så ställer jag på skoj upp på Anderstorp banan i en test!!!
Oscar med sin racer mot mig och min ohanterbara Hayabusa turbo...
Vad sägs Oscar mfl...
Patrik...
yonsson skrev:Kan ni lägga ner den här jävla tråden nån gång eller?
Asjobbigt att ha den på förstasidan hela tiden.
Totalt meningslös är den oxå eftersom det inte ens finns nån busa för tillfället.
Vem kikar någonsin på förstasidan?yonsson skrev:Kan ni lägga ner den här jävla tråden nån gång eller?
Totalt meningslös är den oxå eftersom det inte ens finns nån busa för tillfället.
Kollar du igenom alla kanaler på TVn oxå .... Jag kollar aldrig på de turkiska till exempel för jag gillar inte dem.........yonsson skrev:Kan ni lägga ner den här jävla tråden nån gång eller?
Trevligt att du gillar denna tråd som är full av utmaningar, men jag vet ingen som är snabb nog att möta dig på bana.yonsson skrev:Vilken ball tråd, jag skulle oxo vija utmana er alla på rejsing, iof har jag bara en liten slö Ducati som låter mer än den går men ni ska få pisk ändå.
V-Max vs Banpreppad Ducce, ja jösses detta blir bara värre hela tiden, men vi älskar mytomaner som blåser upp sitt ego, till sist kommer det ju alltid nån elak typ med en vass nål och punkterar dom.Bj.O.rn skrev:V-gurra är ett troll..
Från början gällde utnaningen hans V-max mot min dunderducce på midlanda eller annan valfri plats, han skulle bara tjacka Ölinare först eller hur det nu var. (intressant tanke att bromsa in en v-max i nerförsbacken där )
Sen kom hajjabajjsan in in bilden.
Så..
/B
Det låter som 50% av SH kan du specificera dig mera ......GSXR1100R skrev:....men vi älskar mytomaner som blåser upp sitt ego, till sist kommer det ju alltid nån elak typ med en vass nål och punkterar dom..
GSXR1100R skrev:...och punkterar dom.
ft skrev:Det heter "pungterar" numera. Häng med i tiden!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=69295
E22 skrev:Markeringen på däcket "lättaste pungten" , SKALL plaseras vid fälgens "tyngsta pungt".
NÅGRA FRÅGOR???
GSXR1100R skrev:Nej inga bilar på banan tack, vem vill se en sur gammal BMW spilla olja i kurvorna, däremot en Ducce vore kul att se.
MrGooFy skrev:Vad är skillnaden på en BMW som spiller olja och en Ducce som spiller olja??
Pejo skrev:Delikaton är röd.
Vad är det för skillnad på ett snöre?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras