V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Bollox skrev:
Kaxigheterna överlåter jag åt dig, själv håller jag mig till ironi och realism...

Osså ett litet PS till ytterligare en som du kanske inte borde ha retat upp...
:tummenupp No1?

För det första så är jag övertygad om att denne No1 som du hänvisar till skillnad från dig hajjar skillnaden mellan vad som är skrivit med glimten i ögat och ej. Till skillnad från dig, oavsett vad du påstår ovan.
För det andra så gillar jag det förtäckta hot du framför... Fast det var väl skriviet med den där ironin som du påstår dig vara så duktig på?

Och pallar du inte att folk hackar lite på dig, så håll dig för sjuttsingen borta från detta forum. Annars så är det bara å bita i kudden, baby.

//VG

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Ojoj

Suck......

Undrar om du, V-Gurra någonsin läser det du själv skrivit?

Hacka gärna på mig, för all del, det får vem som helst göra.
Men. Du skrev så här till någon som inte delade dina bestämda åsikter:
Vill du bara spamma o hålla på med pajkastning, gå till Lunarstorm.
Egen erfarenhet eller? :fatta! :fatta! :fatta!

Sen... Många har svarat och kommenterat dina, ack så fyndiga och mycket intressanta, inlägg...
Men få är det som du svarat på. Min nappade du på direkt? :7peta ?

Förresten hotar jag inte med något eller någon. Och det var inte ens ironiskt menat, bara ett påstående baserat på det jag läst, och gjorde mina egna, högst personliga, tolkningar........

Men men...

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
V-Gurra..

Hur går det Busan? Har du fått tag på Tysken eller vill du ha hjälp med att leta andra fina exemplar. Som du förstår så är vi ju många som vill se om det är "Mycket snack o lite verkstad" eller om du verkligen kan köra något så in i h*lvete.

Min poäng är alltså:
Om du inte lyckas med att få den Busa som du snackat om, så kan jag iprincip garantera att du får mycket hjälp med att hitta en annan. Så skrik till bara så hjälper vi allihopa till med att leta. Bara för att undvika att det hela rinner ut i sanden så att säga.

Observera att jag inte har för avsikt att varken pikas eller retas med detta inlägg, bara erbjuda hjälp om sådan är nödvändig. Om den är nödvändig eller ej avgör du naturligtvis själv.

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Bet

Vad sägs om att den som inte dyker upp till utmaningen blir bannad från SH hela 2005?

På så sätt slipper vi "snackisar" :tummenner , även om några av er är ganska roliga och "sätter färg" på SH. :tummenupp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
oscar skrev:
Hmm... Den dagen är ju samma dag som kvalet på Falken... :va :huvet
Det är juh en prioriteringsfråga ..... Bli kallad bangare/chicken av 10000st sporthojjare resten av livet eller köra SM? :va :va :va :va

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Mr K skrev:
Det är juh en prioriteringsfråga ..... Bli kallad bangare/chicken av 10000st sporthojjare resten av livet eller köra SM? :va :va :va :va

Jag kommer inte banga! Det är ju som att sno godis från småbarna så det vill jag inte missa... Däremot kommer jag se till att få låna någons hoj så att jag slipper flytta mina egna prylar från Falken!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Nr:18 skrev:
Fixa en poll om datum! Kolla i bankörningskalendern vilka datum som finns.
Poll e väl lite onödigt..... bara det passar V-Gullan och pjOscar och ledig bantid ....... Ge dem ett par olika datum så får de säga vilka de kan och vilka de inte kan ......

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Den stora nyheten har nått oss.....:Bugar
V-gurra verkar ha skaffat ett nick till, gurra snurra samma kassa attityd men han har bytt upp sig och skaffat en ural med sidovagn :hihi , på 5 inlägg har han lyckats stänga 2 trådar måste vara någon form av rekord......

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Någon som vet att V-Gurra finns irl då?
Bevis?
Annars är det ju onödvändigt som satan att mycket folk lägger tid och energi på att fixa med detta racet...

V-Gurra, släng upp något kort eller vad som helst, bara det bevisar din existens....

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Borsiin JR skrev:
Den stora nyheten har nått oss.....:Bugar
V-gurra verkar ha skaffat ett nick till, gurra snurra samma kassa attityd men han har bytt upp sig och skaffat en ural med sidovagn :hihi , på 5 inlägg har han lyckats stänga 2 trådar måste vara någon form av rekord......
Är detta sant? Har någon kollat ifall han loggat in från samma IP?
Om V-Gullan är en HOAX så ska han .................... :va

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Mr K skrev:
Är detta sant? Har någon kollat ifall han loggat in från samma IP?
Om V-Gullan är en HOAX så ska han .................... :va

ikke !

olika IP.

Men gurra snurra har några alteregon enl. mcb med samma trötta åsikter !

V-G o gurra snurra är inte samma person !

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept