Nr:18
Snabbare än Don Queer
Ska vi börja ta in vaden? Oddsen på Pjoscar är 1,00001Dino Velvet skrev:FY fasen! Detta är milleniumets happening
Ska vi börja ta in vaden? Oddsen på Pjoscar är 1,00001Dino Velvet skrev:FY fasen! Detta är milleniumets happening
Bra att du tar tag i detta nu. Det är nog bäst att det bara e de två på banan och inga andra även om jag skulle vilja je v_Gullan en match utan fötter.... hehe ....Nr:18 skrev:Jösses vilken tråd
Utmaningen som gäller är Pjoscar mot V-gullan, 10 varv, först i mål. Jag fixar en liten stund av en bandag, förslagsvis den 28-29/5 på anderstorp.
Nr:18 skrev:Ska vi börja ta in vaden? Oddsen på Pjoscar är 1,00001
Mr K skrev:Bra att du tar tag i detta nu. Det är nog bäst att det bara e de två på banan och inga andra även om jag skulle vilja je v_Gullan en match utan fötter.... hehe ....
Rokk on. Jag filmar iallafall.
Inte minne .... jag har måååånga band ... lungt ...Dino Velvet skrev:I kurvorna kan vi nog prommenera bakom V-maxen och filma
Det gäller att ha en kamera med stort minne och att tävlingen börjar tidigt på morgonen så V-Gurkan hinner 10 varv innan det mörknar
Klart att han kommer, han ska bara skaffa en busa sen ska ni få se på åka, annars har han lovat att piska er med sin V-Max på gata, går inte det så utmanar han er på stövelkastningDino Velvet skrev:Oddset på att V-Fjollan inte kommer, eller ens finns är 1, 0omega...
Bra jag visste att du inte bangar, hoppas du får tag på din buse nu så att den hinner bli klar till dagen-D.V-Gurra skrev:Nota bene, allt började med att jag skulle racekonvertera min Busa (som jag idag inte har). Några tyckte detta var oerhört komiskt, medans andra förstod, och visste, att det faktiskt går att köra en Busa snabbt på bana. För vissa är jorden fortfarande platt...
För mitt vidkommande är det case closed tills plats, datum och tid samt hojval är avgjort. Don't chicken out!
Nr:18 skrev:Jösses vilken tråd
Utmaningen som gäller är Pjoscar mot V-gullan, 10 varv, först i mål. Jag fixar en liten stund av en bandag, förslagsvis den 28-29/5 på anderstorp.
Verkar som att vi alla kommer att kunna se detta event. Jag är glad att Gullan inte backar. Respekt!V-Gurra skrev:Bara konstaterar att vare sig de nya inläggen, eller tråden för den delen, tillfört något för hojförarnas väl och ve. Det är väl ändå tanken med forumet? Jag lever, och skriver, iaf efter en sådan målsättning!
Nota bene, allt började med att jag skulle racekonvertera min Busa (som jag idag inte har). Några tyckte detta var oerhört komiskt, medans andra förstod, och visste, att det faktiskt går att köra en Busa snabbt på bana. För vissa är jorden fortfarande platt...
För mitt vidkommande är det case closed tills plats, datum och tid samt hojval är avgjort. Don't chicken out!
Plats anderstorpsbanan, 28/5, kl.9:00V-Gurra skrev:För mitt vidkommande är det case closed tills plats, datum och tid samt hojval är avgjort. Don't chicken out!
V-Gurra skrev:Bara konstaterar att jada jada jada Don't chicken out!
Nr:18 skrev:Plats anderstorpsbanan, 28/5, kl.9:00
SCS anordnar i samarbete med HET två bandagar och HET sponsrar med bantiden för ett rejs på 10 varv. Låter det som en bra deal?
Men va nudå, börjar du fega ur, eller är du rädd att din 250R inte håller mer än 5 varvoscar skrev:Känns som om det går fortare att avgöra vem som är snabbast runt banan! 5 varv och den med snabbaste varvet vinner...
No1 skrev:He he he...
Oscar, han kan få köpa min Blysläde med 499 bakhjuls hästar samt en chassi sättning som får många RR cyklar att skämmas...
Den blir till salu efter mitt sista rekord på bakhjulet (senast sista april 2005) för den simpla summan av 35000€ reggad och klar vilket åtminstonde borde borga för att han har en potent Blysläde att hantera...
Patrik...
Nej för tusan, Knudan är en gokartbana jämfört med A-torp, hur skulle V-Gurkan kunna utnyttja all sin effekt?oscar skrev:Jag har ett annat förslag... Vi kör 5 varv på Knudan och snabbaste varvet vinner. Vinnaren får förlorarens hoj...
Det vågar han aldrig....No1 skrev:He he he...
Skulle vara liiiiiite kul att sätta V-Gurra bakpå mig och min blysläde och visa ordentligt vad en riktigt preppad Hayabusa kan åstakomma i form av hastighet mm...
Patrik...
No1 skrev:Gör vad ni vill så länge V-Gurra köper min Blysläde först!!!
Patrik...
Nr:18 skrev:Utmaningen som gäller är Pjoscar mot V-gullan, 10 varv, först i mål. Jag fixar en liten stund av en bandag, förslagsvis den 28-29/5 på anderstorp.
oscar skrev:Känns som om det går fortare att avgöra vem som är snabbast runt banan! 5 varv och den med snabbaste varvet vinner...
Börjar låta lite rädd nu. pjOscar ... du bangar väl inte du?oscar skrev:Jag har ett annat förslag... Vi kör 5 varv på Knudan och snabbaste varvet vinner. Vinnaren får förlorarens hoj...
Jo det ska han..... den lille fegisen ....... hehe .....WestW skrev:Läste någonstans mellan allt spamm att det var med en hand på ryggen för 250 åkaren? Gäller inte det längre?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|