V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Nr:18 skrev:
Jösses vilken tråd :3freak

Utmaningen som gäller är Pjoscar mot V-gullan, 10 varv, först i mål. Jag fixar en liten stund av en bandag, förslagsvis den 28-29/5 på anderstorp.
Bra att du tar tag i detta nu. Det är nog bäst att det bara e de två på banan och inga andra även om jag skulle vilja je v_Gullan en match utan fötter.... hehe ....
Rokk on. Jag filmar iallafall.

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
Mr K skrev:
Bra att du tar tag i detta nu. Det är nog bäst att det bara e de två på banan och inga andra även om jag skulle vilja je v_Gullan en match utan fötter.... hehe ....
Rokk on. Jag filmar iallafall.

I kurvorna kan vi nog prommenera bakom V-maxen och filma :rofl :rofl :rofl
Det gäller att ha en kamera med stort minne och att tävlingen börjar tidigt på morgonen så V-Gurkan hinner 10 varv innan det mörknar :rofl :rofl :rofl

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Dino Velvet skrev:
I kurvorna kan vi nog prommenera bakom V-maxen och filma :rofl :rofl :rofl
Det gäller att ha en kamera med stort minne och att tävlingen börjar tidigt på morgonen så V-Gurkan hinner 10 varv innan det mörknar :rofl :rofl :rofl
Inte minne .... jag har måååånga band ... lungt ...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Dino Velvet skrev:
Oddset på att V-Fjollan inte kommer, eller ens finns är 1, 0omega...
Klart att han kommer, han ska bara skaffa en busa sen ska ni få se på åka, annars har han lovat att piska er med sin V-Max på gata, går inte det så utmanar han er på stövelkastning :yoparty

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
Bara konstaterar att vare sig de nya inläggen, eller tråden för den delen, tillfört något för hojförarnas väl och ve. Det är väl ändå tanken med forumet? Jag lever, och skriver, iaf efter en sådan målsättning!

Nota bene, allt började med att jag skulle racekonvertera min Busa (som jag idag inte har). Några tyckte detta var oerhört komiskt, medans andra förstod, och visste, att det faktiskt går att köra en Busa snabbt på bana. För vissa är jorden fortfarande platt... :huvet

För mitt vidkommande är det case closed tills plats, datum och tid samt hojval är avgjort. Don't chicken out!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
V-Gurra skrev:
Nota bene, allt började med att jag skulle racekonvertera min Busa (som jag idag inte har). Några tyckte detta var oerhört komiskt, medans andra förstod, och visste, att det faktiskt går att köra en Busa snabbt på bana. För vissa är jorden fortfarande platt... :huvet

För mitt vidkommande är det case closed tills plats, datum och tid samt hojval är avgjort. Don't chicken out!
Bra jag visste att du inte bangar, hoppas du får tag på din buse nu så att den hinner bli klar till dagen-D.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Jösses vilken tråd :3freak

Utmaningen som gäller är Pjoscar mot V-gullan, 10 varv, först i mål. Jag fixar en liten stund av en bandag, förslagsvis den 28-29/5 på anderstorp.
V-Gurra skrev:
Bara konstaterar att vare sig de nya inläggen, eller tråden för den delen, tillfört något för hojförarnas väl och ve. Det är väl ändå tanken med forumet? Jag lever, och skriver, iaf efter en sådan målsättning!

Verkar som att vi alla kommer att kunna se detta event. Jag är glad att Gullan inte backar. Respekt!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
V-Gurra skrev:
Plats anderstorpsbanan, 28/5, kl.9:00

SCS anordnar i samarbete med HET två bandagar och HET sponsrar med bantiden för ett rejs på 10 varv. Låter det som en bra deal?

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
V-Gurra skrev:
Bara konstaterar att jada jada jada Don't chicken out!

Har du fortfarande inte förstått att det är "Skulle bli förvånad om nån skulle spöa Busan på bana." som folk har hakat upp sig på! Ingen bryr sig över att du kitar en Busa, men du uttalar dig som Jonte 13 år med an borrad MB5 som har en farsa som kört jorden runt på bakhjulet med sin Guldvinge med lustgas!

Du är lika insnöad som E22... PUNGT!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Plats anderstorpsbanan, 28/5, kl.9:00

SCS anordnar i samarbete med HET två bandagar och HET sponsrar med bantiden för ett rejs på 10 varv. Låter det som en bra deal?

Känns som om det går fortare att avgöra vem som är snabbast runt banan! 5 varv och den med snabbaste varvet vinner...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
oscar skrev:
Känns som om det går fortare att avgöra vem som är snabbast runt banan! 5 varv och den med snabbaste varvet vinner...
Men va nudå, börjar du fega ur, eller är du rädd att din 250R inte håller mer än 5 varv :hihi

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
No1 skrev:
He he he...

Oscar, han kan få köpa min Blysläde med 499 bakhjuls hästar samt en chassi sättning som får många RR cyklar att skämmas... :rolleyes:

Den blir till salu efter mitt sista rekord på bakhjulet (senast sista april 2005) för den simpla summan av 35000€ reggad och klar vilket åtminstonde borde borga för att han har en potent Blysläde att hantera... :tummenupp

Patrik...

Jag har ett annat förslag... Vi kör 5 varv på Knudan och snabbaste varvet vinner. Vinnaren får förlorarens hoj... :fyllisar

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
oscar skrev:
Jag har ett annat förslag... Vi kör 5 varv på Knudan och snabbaste varvet vinner. Vinnaren får förlorarens hoj... :fyllisar
Nej för tusan, Knudan är en gokartbana jämfört med A-torp, hur skulle V-Gurkan kunna utnyttja all sin effekt?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
No1 skrev:
He he he...

Skulle vara liiiiiite kul att sätta V-Gurra bakpå mig och min blysläde och visa ordentligt vad en riktigt preppad Hayabusa kan åstakomma i form av hastighet mm... :D

Patrik...
Det vågar han aldrig....

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
No1 skrev:
Gör vad ni vill så länge V-Gurra köper min Blysläde först!!! :hihi

Patrik...

Synd på en sån fin hoj !

Har du någon bild efter omlackningen... eller fick den bara en ny svart lack ?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......

Busa mot 250i alltså :tummenupp

Läste någonstans mellan allt spamm att det var med en hand på ryggen för 250 åkaren? Gäller inte det längre?

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
oscar skrev:
oscar skrev:
Börjar låta lite rädd nu. pjOscar ... du bangar väl inte du?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin