Jag medmångsidigheten samt försäkringspremien så skulle jag valt firestorm!
Mille R årsmodell 01-03 hade jag valt om jag skulle köpa racetwin för de pengarna.
Jag med
Tja Vance & Hines S4or som e kortade 8cm....tror nog jag ger dig en match... Va ska vi ta för gren? 200m pensionärskräck? Flest billarm på 100m?
Edit: Men nu e vi lite off-topic....mångsidigheten samt försäkringspremien så skulle jag valt firestorm!
jag har ägt Vtr firestorm, nu äger Tl 1000R
Båda är riktigt härliga hojar, men jag skulle Titta på Vtr sp1, Tl1000r.
Tl 1000R har Inte den något mer effekt än tl1000s, rätta mig om jag har fel.
Man kan tro att Tlr ska vara klumpigare att köra än firestorm, men tlr är mycket härligare att köra. HUr du än gör så komer valet nog bli bra
trevligt att du fastnar för Twin power
Tolf
...tack för svar så många snabba svar.
Vad är det för skillnad mellan en TL 1000S och TL 1000R?
B
http://www.blocket.se/vi/18139440.htm?ca=14_s
Kolla in denna!!!!
Kan inte nå om Mille men den hadde jag kollat på
..att läsa era inlägg. Det ger mig som nybörjare himla mycket bra tankealternativ.
Jag fortsätter att leta. En Honda VTR1000 känns som ett bra altenativ just nu men det kan ju alltid ändras..
Tack till Er alla å fortsätta gärna med flera vinklingar...
Mvh
B
TjenaHallå!!
Köper du en TLS kommer du att bli besviken ,den är som en sportmoppe. Köper du en TLR så kommer du att ångra dig (det är som att köra en Stridsvagn) och den är i sämre kvalitet, många sjukdomar! Köper du en Mille så kommer du inte få pengarna tillbaks (dålig andrahandsvärde). Köper du en SP1 eller en Sp2 så kommer du att bli skit nöjd,En sporthoj med KVALITÈ jag lovar dig. Har varit ägare av både TLS och TLR och det är i mitt tycke skithojar om du skall åka på bana eller köra lite mer sportigt. Ducce i all ära det är bara juppisar med en liten penis som bara vill visa att dom har pengar och inte kan åka hoj
Precis som du nämner är en orginalinställd TLR trög. Fixas enkelt, och gratis. för ytterligare 5kr (skimms) så höjer man hojen bak 2-3 mm och så har man helt ny hoj.
I princip är det samma saker som man bör göra på en SP1:a för att få den att svänga. Fast, TL har mjukare sadel och är lite goare att köra på landsväg med.
En orginal SP1:a är rätta pansarvagn den oxå. imho.
KTM Superduke!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |