rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
Det är tyvärr inte så enkelt längre, du måsta ha nån skitapp som heter wywallet.
Nepp, jag dubbelkollade nyss och det funkar bra i min telefon.
Det är tyvärr inte så enkelt längre, du måsta ha nån skitapp som heter wywallet.
Det beror nog på vilken operatör du har
Vet du om det gäller alla betaltjänster?
Lunds kommun har fuckat upp betalningarna på stadsbussarna nått kopiöst. Antingen måste man ha Wywallet och föra över pengar eller så måste man ha ett JoJo kort. Självklart kan man inte ladda dem överallt och man kan numera inte betala med vare sig kontanter eller betalkort på bussarna.
Det kan bero på om kortet är registrerat eller inte också. Alltså ett oregistrerat kontantkort fungerar inte medan ett vanligt abonnemang gör det. Har iaf för mig att det var snack om sånt när det gällde SMS-biljetter för någon stads lokaltrafik. Det hade att göra med att lokaltrafiken kände sig tvungna att kunna visa vem som hade köpt biljetten.Det beror nog på vilken operatör du har
Det kan bero på om kortet är registrerat eller inte också. Alltså ett oregistrerat kontantkort fungerar inte medan ett vanligt abonnemang gör det. Har iaf för mig att det var snack om sånt när det gällde SMS-biljetter för någon stads lokaltrafik. Det hade att göra med att lokaltrafiken kände sig tvungna att kunna visa vem som hade köpt biljetten.
Oreggat kontantkort eller liknande = Man måste ha MyWallet
Registrerat kontantkort eller abonnemang = Det går bra utan MyWallet
Vet du om det gäller alla betaltjänster?
Lunds kommun har fuckat upp betalningarna på stadsbussarna nått kopiöst. Antingen måste man ha Wywallet och föra över pengar eller så måste man ha ett JoJo kort. Självklart kan man inte ladda dem överallt och man kan numera inte betala med vare sig kontanter eller betalkort på bussarna.
..och där försvinner ännu mera skattepengar till onytta.
Jag uppskattar era uppfinningar hur man får bort bilar på mc-parkering, men jag drog på gösselbomber och skadegörelse på den stackars V70:in.
Kom igen nu, det går över styr. Jag blir tvungen att stänga tråden om fler regelbrott dyker upp. Tråden verkar dessutom ha gjort sitt.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|