Oljekyld sparkar in en redan öppen dörr. Har redan sagt att jag troligen inte blir en bättre förare på en ny hoj, men att den hoj jag har inte bereder mig någon speciell glädje just nu. Den är stor, tung, och Per - du har 8 års erfarenhet att brotta hojar. Vore konstigt om du inte kände skillnad mellan 18" och 17". Att jag sedan har lyckats krascha 2 ggr med den där jäkla saken (för självklart är det hojens fel, inte mitt. Att jag låser upp kalla framhjul kan OMÖJLIGEN vara mitt fel. Va faan, måste jag köra BMW för att få ABS eller

) gör ju inte saken bättre.
Nä, som sagt - Per konstaterar det jag sagt nu i några trådar - jag har inte skoj på denna hoj. Jag kan inte bemästra den känns det som, och då får det bli en ny. Jag tänker fortsätta leva i illusionen om att en ny(are) hoj är lättare att svänga med och kommer få mig att utvecklas som förare fortare än den jag har idag. Sedan att jag sneglat på Gixxer1000 omintetgör ju hela den logiken, men ibland måste man göra saker på känsla, och inte enbart logik. Vi drar en parallell - Tänk om man blir intresserad av en tjej, men logiken säger att man inte borde ge sig efter henne, men känslan säger nåt annat - vad gör man då? (Rätt svar är "tar en kall dusch", but that is besides the point!)
/Freppa
GSXR1100R - TJOCKIS!!!!!