Va ska jag säga???

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
veeeeesby
Hoj
k9
De är en lirare som kommer och kollar på min hoj om 20 minuter. Nere i garaget finns de ingen snö killen kommer säkert fråga om han får testa den.. stora frågan är va jag ska säga om han inte har körkort lr nått ... ska jag låta han ???????? :confused:
 

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
bbkolado skrev:
De är en lirare som kommer och kollar på min hoj om 20 minuter. Nere i garaget finns de ingen snö killen kommer säkert fråga om han får testa den.. stora frågan är va jag ska säga om han inte har körkort lr nått ... ska jag låta han ???????? :confused:

Nopp.
 

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
bbkolado skrev:
De är en lirare som kommer och kollar på min hoj om 20 minuter. Nere i garaget finns de ingen snö killen kommer säkert fråga om han får testa den.. stora frågan är va jag ska säga om han inte har körkort lr nått ... ska jag låta han ???????? :confused:


Aldrig i livet!! För många trådar om försvunna hojar!
 

Kocken

shit fan va knas!
Gick med
2 Oct 2004
Ort
uppsala
Hoj
daytona
ring några flåbusar (om du känner några) och be dem komma över. sen är det bara you brake it you buy it. (kolla att han verkligen har pengar först) :tummenupp
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Är den inte påställd så är väl det skäl nog. Sen är det bara att förklara att du inte vill att den ska köras i detta tvivelaktiga väglag.

Och om du menar att han ska köra inne i garaget så får han väl inte ut mer av det än om du bara startar upp den så han får lyssna på den och se att den startar lätt....


Eller?
 

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
veeeeesby
Hoj
k9
jooo känner några tunga grabbar som kommer vara me i äffären. killeen kom me en audi a8 de såg fan pålitiga ut..??????? fan är helt :confused:
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Misstänker att du har garageplats i ett stort garage.
Och att han kan testa nere i garaget.
Tror knappast han lär dra ut med hojjen i snön. Så stölden behöver du nog inte oroa dig för.
 

Per Fireblade

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2005
Ort
karlskoga
Hoj
ingen för stunden
bbkolado skrev:
De är en lirare som kommer och kollar på min hoj om 20 minuter. Nere i garaget finns de ingen snö killen kommer säkert fråga om han får testa den.. stora frågan är va jag ska säga om han inte har körkort lr nått ... ska jag låta han ???????? :confused:
Låt pöjken brumma i garaget,inte skulle jag köpa en cykel som jag inte hade fått kännt på iaf
 

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
veeeeesby
Hoj
k9
aaa sant.. nu äre över killen kom över me en fett bil och en förfalskad tyskt körkort.. hehhe jag bara garvade åt han känner igen alla dom här vägana förfaskat tyskt körkort har sett mycke såntt o förorten...
jag sa att batteriet va slut och den va på laddning :)
 

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nynäshamn
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
om han inte har kort, hur vet du då att han kan köra hoj ?

Nej, inget kort = ingen provkörning


Du får väl åka en liten bit så att han ser att den fungerar
 

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
veeeeesby
Hoj
k9
fan tänk om de händer att non ska komma och kolla på hojen nu i vår och vill testa hojen.. o säger aa men jag lämnar kvar sin bil va fan ska jag säga då .. jag har fan skit svårt och säga nej till folk :confused:
 

Maldiani

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Ort
västra hamnen
Hoj
min hoj
Att inte lägga ner mer tid på den här killen är nog det bästa du kan göra!

Väljer du att göra annat, se till att ha KONTANTER i handen först!

Lycka till /Maldiani :tummenupp
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
bbkolado skrev:
fan tänk om de händer att non ska komma och kolla på hojen nu i vår och vill testa hojen.. o säger aa men jag lämnar kvar sin bil va fan ska jag säga då .. jag har fan skit svårt och säga nej till folk :confused:

låt bli o sälja.. :tungan
 

Sniper

Guest
bbkolado skrev:
De är en lirare som kommer och kollar på min hoj om 20 minuter. Nere i garaget finns de ingen snö killen kommer säkert fråga om han får testa den.. stora frågan är va jag ska säga om han inte har körkort lr nått ... ska jag låta han ???????? :confused:

Vill han prova den e det bara o lägga pengarna i pant när han provkör!

Kvaddar han den eller drar i väg med den har du ju dina pengar :tummenupp

Är det en seriös köpare har han pengarna med sig.
 

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
veeeeesby
Hoj
k9
Zenit skrev:
låt bli o sälja.. :tungan
aa fan fundera på låta bli och sälja skitenn.. men jag har redan köpt en som jag vill ha så nu har jag 2 st och jag vill bara ha en så måste bli av me en..

kommer säkert att hända samma sak i våren. kommer me en bil och säger att men jag lämnar bilen här så kan jag testa hojen ??? :confused:
 

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
veeeeesby
Hoj
k9
Sniper skrev:
Vill han prova den e det bara o lägga pengarna i pant när han provkör!

Kvaddar han den eller drar i väg med den har du ju dina pengar :tummenupp

Är det en seriös köpare har han pengarna med sig.
mm men jag skulle inte ha me mig 68 lakan på mig och åker och kollar på en hoj de är för mycke pengar.

men om han lämnar kvar sin bil da??..... ffyyfann d ehär är bara för jobbigt asså har så jävla svårt och säga från mig :mad:
 

Kocken

shit fan va knas!
Gick med
2 Oct 2004
Ort
uppsala
Hoj
daytona
Ska det provköras ska man åka med bakpå. Vill de känna på hur just den hojen är o köra får de prova en likadan på nån firma. (är misstänksam mot alla) :4skrika
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top