Jag träna kampsport nu precis
I vilket fall som helst tror jag bara att det handlar om att våga luta mer och mer och mer. Du har ju en potent hoj och med knät intill tanken borde det gå att knäskrapa
Fast tänk inte så mycket på själv skrapet, det kan kännas tryggt att vila mot asfalten efter ett tag då man är van men i början är det lite räligt då knät tar i.
Sen beror det lite på hur pucken sitter med. Att skrapa med puckar på skinnställ är rätt så lätt då den sitter lite längre ner och ganska långt ut.
Testar du sen med vanliga jeans och ett platt inlineknäskydd(ja, ett sånt ord finns) så får du gå betydligt längre ner.
Hitta en lämplig rondell och bara dra runt i den. Gasa mer om du inte kommer ner för då bara måste du luta hojen och tänk på motstyrningens principer. Bara putta på vänster handtag lite så kommer du ännu längre ner.
Antingen allt det eller så skiter du i att skrapa. Om du inte skrapa rpå 5 år och skrapar allt vad du har sen så spelar ju inte det nån roll idag heller. Eller om du aldrig skrapar, who cares?
Är det de fula kommentarerna om dina oskrapade puckar du inte gillar? Ha högre självkännedom än så och ta inte åt dig, det är mestadels folk som inte mår bra med sig själv
Posers skrapar.
Det kostar med nya puckar.... du kan få mina gamla dainesepuckar nu när mina nya kommer. sen när de är riktigt slut så köper du själv nya o ser vad det kostar att skrapa, sen efter det slutar du.
750RR