"Påstående" 1
"Påstående" 2, jag tycker tvärt om, bätter med långa race
"Påstående" 3
Lång race skulle kunna va publikmässigt bra, men det kräver att publiken verkligen hänger med och fattar vem som är vem och vem som leder, jagar osv..
MYCKET tydligare med uippmärkning av hojar (sjukt svårt, jag vet). Vissa åker med monsterstora siffror på sidan och det borde nästan va krav på det. Och så se till att ALLA besökare får en tydlig förklaring av amigoo och att ALLA arrangörer använder det.
Storbildsskärmar mm är fina tankar, och i steg 2-3 kanske när vi har åtminstone 1500 per DAG så går det att ordna till +-0 kostnad genom reklamintäkter.
Men en viktig punkt här är också att allt sånt här tar enormt mkt tid. Folk som jobbat med sälj vet precis vad jag menar, de som haft projektledarroller också. Lägg ihop dem och närma er sanningen. Jag la massa timmar bara på att få till den där dagen på Stora Torget här för det var massa tillstånd åt höger och vänster som man inte fattade postgången på.
Andra gången nu är det ju mycket lättare såklart. Men det är väldigt många "första gången" kvar.
Är det värt det?
Äter hästar gräs?
Är Chuck Norris hårdare än sten?
Är Roadracing världens coolaste sport?