Jag hade samma bekymmer med dem. Beställde en tuono 12:a aprc svart slutet av april skulle ta max 15 dagar, hörde inget från dem så ringde efter ca 1,5 vecka fick svar att den var slut och att det fanns bara gul och grå kvar. Så då ändrade jag beställningen till en gul. gick kanske 2 veckor hörde inget varken mail el telefon ang något datum så fick ringa inge och maila, (ringa då menar jag jaga på telefon dem svara ju inte överdrivet mkt) fick ett datum 23 maj börja närma mig det då fick ja ett nytt datum innan 28 maj. närmar mig 28:e Fortsätter jag på mail och telefon med fläckvis svar till o från. Då skulle den komma en vecka senare, när ja var inne i den vecka så hade den heller inte kommit, sen fick ja svar att den skulle komma 4 juni sen skulle den inte göra det pga av transport bolaget bla bla bla, hade då hunnit hyrt släpvagn innan fick av boka. på morgonen 4 juni fick jag ett mail att han skulle ha den på förmiddagen. Fick boka om släp sätta mig o dunka 40mil enkel. Kommer får ingen ursäkt att den vart sen, fick visserligen några lappar rabatt pga av lång lev tid för att jag frågade, så det kändes bra iaf. NU nästa strul, reg papprena följde inte med hojen utan skickade några dagar senare till honom, han sa att han ha de skicka in dem till transport:s och början på veckan efter hade ja inte blivit reggad, då visa de sig att han var tvungen att kompitera coc papprena men fick ur honom att han hade ändå skickat in uppgifterna från början till transport:s två dagar senare än vad han hade sagt. Så jag sa vad jag tyckte att de sköts dåligt och ville ha det reg så fort som möjligt, då skulle allt vara klart måndag el tisdag 19 juni alltså idag. Men då har fordonshandel lyckats blanda ihop mina personuppgifter med någon annan så nu tar det ytligare 2-3 dagar innan reggningen är klar med plåt. Detta sett att hantera kunder är under all kritik när det står på hemsidan att VI STRÄVAR EFTER NÖJDA KUNDER men det skiter i kunderna totalt. Jag har jobbat i 12år än så länge inom kundservice och det är A-O om man vill ha ett bra ryckte om sitt företag oavsett vad det är. Bästa reklamen för marknadsföring är NÖJDA KUNDER!! Och inte änns en ursäkt att dem att det tagit lång tid eller erbjuder någon typ av kompensation. Man som kund får typ göra halva jobbet själv och ringa transport:s o kolla upp själv om allt stämmer osv. Säkert nån som det gått smärt fritt för men för mig har det vart ett rent helvete. Hade jag vetat att det skulle ta 8 veckor hade jag inte beställt!!!!