är det mig du syftar på? isåfall verkar du ju helt klart lite trög eller bara dum och envis (kanske samma sak?). för det första körde jag inte i samma fil, det finns 1 meter bred sidoremsa på vägen upp till rondellen nämligen. dessutom är det väl en J*VLA skillnad på att köra i 15-20 km/h förbi stillastående bilar med 1 meters säkerhetsmellanrum jämfört med att bli omkörd av en bilistidiot i hög fart svängandes I SAMMA FIL i en rondell? Dessutom med 30 cm mellanrum? Du dumförklarar bara dig själv och du har ju inte ens en aning om detaljer. Suck... fan vilka lufthuvven det finns alltså.
och smälla i dörrar och speglar har väl andra nämnt att de gjort men det är inget jag fått för mig att göra, även om jag fick god lust.
Självklart syftar inte på dig eftersom du inte har sparkat i några bildörrar ännu. Jag är ute efter en allmän trend i trafiken
Jag tycker bara inte om alla flytande gränser, du tycker det är ok att dra förbi i 15-20 km/h om det finns utrymme. Andra brassar 70-80 mellan filerna osv.
Jag tycker själv att det aldrig är ok att tråckla sig förbi köer osv, mitt fordon ska ha en plats i filen oavsett om jag sitter på min MC eller i min bil. Börjar man tumma på det så så kommer konstiga situationer att uppstå.
Tar jag bilen eller MCn till jobbet tar det lika lång tid för jag tar upp min plats i trafiken och trycker mig inte fram.