Vad är det för jävla spindel som jag hittade innanför min tröja?

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
DRA ÅT HELVETE!!

jo jag lever, men jävlar.. haha :näsblod

det lilla svinet lever, han är väl en 3.5cm i diameter eller nåt, så det är väl en liten bebis, man kanske ska smyga in den på chefens kontor imorgon.. eller lägga i kakburken.. :tummenupp
Då är det med största sannolikhet en fullvuxen hona. Ta med en videokamera till jobbet imorgon och hoppas på lite teambuilding medelst spindelskräck. :hihi

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
DRA ÅT HELVETE!!

jo jag lever, men jävlar.. haha :näsblod

det lilla svinet lever, han är väl en 3.5cm i diameter eller nåt, så det är väl en liten bebis, man kanske ska smyga in den på chefens kontor imorgon.. eller lägga i kakburken.. :tummenupp

Fixa ett terrarium!

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Då är det med största sannolikhet en fullvuxen hona. Ta med en videokamera till jobbet imorgon och hoppas på lite teambuilding medelst spindelskräck. :hihi

vi har ju en praktikant vi kan pressa lite! :tummenupp

Fixa ett terrarium!

den ligger i en genomskinlig plastlåda som vi gjorde några hål i, man kanske skulle jaga fatt på några flugor imorgon då?

Last edited:

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
vi har ju en praktikant vi kan pressa lite! :tummenupp

den ligger i en genomskinlig plastlåda som vi gjorde några hål i, man kanske skulle jaga fatt på några flugor imorgon då?

Tossa ner en syrsa eller liknande, brukar dom gilla.

Skulle dock om jag var du ta den till närmsta expert och lämna bort den alt. dunka ner den i en hink radarspray, sen vill nog ngn komma och kolla erat lager då det inte är så fint om den lagt ägg i lasten den kom med.

Vet att det kom med en svart änka i en gammal cheva ngn importerade till Ske-å för ett par år sen och det vart ett jävla rabalder om det, massvis med jeppar i såna där folieoveraller som sprayade agent orange på bilen etc :D

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Svarta änkor i importerade bilar är absolut inte nån Klintbergare. Har sett flera stycken själv, tillsammans med nät och några grejjer som kan vara ägg eller kokonger eller vad fan det är. Slemmigt alltså....

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Döda den!!! >Och döda den nu!!
Annars måste jag flytta......seriöst! Snälla eriksson döda den!

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Svarta änkor i importerade bilar är absolut inte nån Klintbergare. Har sett flera stycken själv, tillsammans med nät och några grejjer som kan vara ägg eller kokonger eller vad fan det är. Slemmigt alltså....

Att det kan komma med ett och annat litet djur vid transport från bla USA är inget ovanligt.

m.eriksson hade iallafall lite tur med sig... vissa smärtor kan man klara sig utan!

samhainie

Guest
fiiiiifan vad häftigt, döda den inte!!!!! jag kan ta den :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fy fan vad äcklig..... Sitter och ryser som fan nu! :näsblod

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Tossa ner en syrsa eller liknande, brukar dom gilla.

Skulle dock om jag var du ta den till närmsta expert och lämna bort den alt. dunka ner den i en hink radarspray, sen vill nog ngn komma och kolla erat lager då det inte är så fint om den lagt ägg i lasten den kom med.

Vet att det kom med en svart änka i en gammal cheva ngn importerade till Ske-å för ett par år sen och det vart ett jävla rabalder om det, massvis med jeppar i såna där folieoveraller som sprayade agent orange på bilen etc :D

det är ett kallager (ute temp), med sjukt låg luftfuktighet, så att den levde var jävligt märkligt, krypen vi hittar där brukar vara torra som fnöske i vanliga fall, hoppas den lever i morgon bara, då ska jag göda den, och ha som firma maskot :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning