Dominator-Rocks
Guest
Sånna här jevla monster har jag fått rycka ut och döda!
Kanske var en sån
http://www.entomologi.se/cgi-bin/enter_sp.cgi?iljwhat=8001
Kanske var en sån
http://www.entomologi.se/cgi-bin/enter_sp.cgi?iljwhat=8001
Nej
En kampspindel
Du e så känslig skrämdup
du läser OT i mcforumet utan o bli arg
Eh jooo!!! ja jag vet många skrattar åt mig men jag har spindelfobi faktiskt hehe. hade gärna sluppit det, är jobbigt som fan
å fyfan!!!!
Seriöst jag tror inte att det finns någon som hatar/rädd spindlar så mkt som jag!
Du får gärna komma förbi och kolla på mina spindlar. Har ett par hundra i olika former och färger. Allt från jättesnälla fågelspindlar till svarta änkor. Då får du se att de inte är så farliga utan snarare mycket vackra och intressanta!
Obs: Detta är inget raggningsknep. Jag har en sambo som jag trivs ypperligt med. Även killar med spindelrädsla är välkomna!
edit: Eller kolla länken i min signatur.
Har läst att i genomsnitt sväljer man 5 spindlar på en livstid i sömnen, spindlar dras till fuktiga ställen som vår mun..
Det är bara statistik - vissa äter inga - många äter ännu fler.
Siffran fem är underdriven och och du äter inte bara massa spindlar under din livstid utan även silverfiskar,flugor,sniglar,maksar och annat i ej kända mängder.
De går inte att mäta sa jag ju och det där med fem,sju eller nio är bara statistik från nån idiot men jag vågar dock påstå att alla här käkat mer än 10 godingar...innan dom ens börjat förskolan.
Visserligen förädlade i makaroner,flingor,sylt och barnmat.
Dock bör det tänkas att andelen insekter man käkat upp ovetnades är enormt mycket större om det nu är nån tröst...
inte direkt så jag gillar spindlar heller! men ja ha varit med om något äckligt för en hel del år sedan. Sovde ut i en stuga och ovanför elementet vid fönsterbläcket så var det ju självklart en spindel med stor bak, och det fanns en kniv i stugan så tog den och skar på baken så kom det ut en massa småspindlar som for överallt på elementet. Det var äckligt som fansiken..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|