Vad är det första du gör när du ser en Harley Davidson?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag tror de har kuggat tillräckligt många gånger på konbana så de fick köpa sitt kort olagligt.

JakobTheOne

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2008
Hoj
Moto Guzzi Griso 850
Åter till grundfrågeställningen: Det jag gör precis innan mötesögonblicket är att gå ut långt som fan till höger så att inte fransarna åker in i mitt framhjul!

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400
Mm, lite så tänker jag också .. sen tänker jag "tja, jag kan ju köpa en när jag e gammal".
[YOUTUBE-ID]Zq2eCeWQkXU[/YOUTUBE-ID]

Och så tänker jag att jag vill ha lite äkta Detroit järn : http://detroitbros.com/777/bikes/crush/

Detta var nog det äckligaste jag sett :näsblod ........där gick en god middag åt h-e :zpy

STARTGAS måste HåDe-ägaren ha. Motorstopp idag på rallyt och vederbörande fick B R Y T A........ kris när skiten inte går att starta igen....:7peta

nsren

knasig skåne pojk
Gick med
11 Nov 2007
Hoj
r6-00 nsr 125r -99
det första jag GÖR när jag ser en hd är att titta på den skulle jag tro:rolleyes:

men det första jag tänker är nej tack, behåll det för er själva

Henry^

1
Gick med
25 Nov 2008
Hoj
Nada
Faktiskt inte så jätte anti. Hd-åkare brukar faktiskt vara de som är bäst på att "vinka/hälsa" när man kommer vilket är trevligt. Hör ju lite till deras USA-kultur. Men en del Hojar spyr man ju verkligen över när man ser dem. Sedan finns det ju en och annan läcker hoj också, men inget jag skulle vilja åka runt på.

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Hoj
alldeles för många
Jag tror de har kuggat tillräckligt många gånger på konbana så de fick köpa sitt kort olagligt.

duuu jag tog faktiskt mitt körkort på en hd earlyshovel stelrams chopper med 10 tums förläng gafel, garagesväng, konbana hela skiten klarade det på fösta försök. men du kan ge dej fan på att denna härsens killa som skulle kolla o skriva ut kortet han glode mer än en gång när jag rullade in choppern på övningsbanan :D det du

Big AL

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
H-D 99 FXDX, och några bikar till
Sitter just nu på andra sidan atlanten i Harleys hemstad och har problem med jetlaggen så jag surfade in här en stund.
Intressant att se hur många olika synpunkter de finns om dessa Milwaukee järn.
Än sak är säker efter att ha läst inläggen i denna tråd.
De flesta här har nog aldrig prövat en Harley och fått uppleva vilka enorma variationer och möjligheter denna hoj har.
Köpte min första H-D då jag var 17 år. (Obs! inte bara gubbar som åker H-D)
Jag har nog roligare att vinka åt en Busa och lämna den bakom mig än vad Busan har då den skall rejsa med någon skäggprydd gubbe och göra det samma.
Har numera hunnit blivit både tunnhårig och skäggig men åka hoj i alla dess former är fortfarande skitkul. (har förmånen av att kunna åka mer än en hoj)
Bland det roligaste med att åka H-D är att kunna köra skiten ur någon ungtupp som tror han skall sätta gubbjäveln på plats. :yoparty

Kontentan av detta inlägg är att många här liksom många H-D åkare har så mycket fördommar om sånt de inte känner till.
Vidga vyerna och pröva något nytt.
Eller finns det en räddsla för att man kanske skulle kunna börja gilla dessa gubbjärn...:D

/H-D Gubbe +200hkr

Bifogat

• Superglide 004.jpg
    Superglide 004.jpg
    257.5 KB · Visningar: 105
  • Kopia av speed weekend.jpg
    Kopia av speed weekend.jpg
    63.1 KB · Visningar: 104

HALLON1975

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Hoj
Yamaha XT600E, Ducati Monster 750
Detta var nog det äckligaste jag sett :näsblod ........där gick en god middag åt h-e :zpy

STARTGAS måste HåDe-ägaren ha. Motorstopp idag på rallyt och vederbörande fick B R Y T A........ kris när skiten inte går att starta igen....:7peta

SATAN!
Han som dök upp vi 1,30 såg ju inte helt normal ut.............

Såg nu att någon hann före mig........

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection