Vad är det frågan om Johnny?

Status
Ej öppen för fler svar.

Naurin

Humlefärgad? Den är race-gul!
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
Aprilia RSV1000R 2006
Jag ser inget som helst fel i att han eventuellt tjänar lite på att driva sidan :va , verkar vara mycket arbete, och det är ju helt klart något som underhåller/uppskattas av många

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Håll dej till dom utländska sidorna om du inte uppskattar de jobbet johnny lägger ner på den här sidan då.. Visst han tjänar säkert en slant, men det är väl bara bra isf..

Fredrik77 skrev:
För närvarande har Johnny Cedergren, a.k.a Swedie, närmare 20 annonsörer på www.sporthoj.com vilket borde inbringa närmare 15.000 kronor i månaden, uppskattningsvis. Att annonsörer vill annonsera på den här sidan är tack vare alla besökare, trots det så får vi själva betala för att sidan ska vara funktionsduglig, med det menar jag serverbytet som bekostades av alla medlemmar. Detta har i sin tur lett till fler aktiva besökare, och därmed mer pengar till Swedie, samma fürer som låser alla trådar så fort det blir lite kul, bestämmer om vad vi ska diskutera och plågar oss alla med den ständigt återkommande hemska roadracingskiten som knappt 10% är intresserad av. Sen kan man väl inte undgå alla annonser som han slänger upp på förstasidan, allt för att gynna egen verksamhet. Till och med snyftberättelser om flickvännens förlorade arbetsinkomst och vädjan om jobb? Vem fan bryr sig om din ekonomi? Du är långt ifrån den enda som har problem med cash! Andra utlänska sidor visar sina besökare betydligt större respekt och belönar besökarna iform av tävlingar där man kan vinna småsaker, typ filmer, depåstöd.. små saker som gör att man känner sig uppskattad helt enkelt!

Va fan e de frågan om Johnny?

(Precis som allt annat Johnny ratar kommer han ta bort detta kvickare än kvickt. Gör han inte det är det bara för att bevisa motsatsen)

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Fredrik77 skrev:
För närvarande har Johnny Cedergren, a.k.a Swedie, närmare 20 annonsörer på www.sporthoj.com vilket borde inbringa närmare 15.000 kronor i månaden, uppskattningsvis. Att annonsörer vill annonsera på den här sidan är tack vare alla besökare, trots det så får vi själva betala för att sidan ska vara funktionsduglig, med det menar jag serverbytet som bekostades av alla medlemmar. Detta har i sin tur lett till fler aktiva besökare, och därmed mer pengar till Swedie, samma fürer som låser alla trådar så fort det blir lite kul, bestämmer om vad vi ska diskutera och plågar oss alla med den ständigt återkommande hemska roadracingskiten som knappt 10% är intresserad av. Sen kan man väl inte undgå alla annonser som han slänger upp på förstasidan, allt för att gynna egen verksamhet. Till och med snyftberättelser om flickvännens förlorade arbetsinkomst och vädjan om jobb? Vem fan bryr sig om din ekonomi? Du är långt ifrån den enda som har problem med cash! Andra utlänska sidor visar sina besökare betydligt större respekt och belönar besökarna iform av tävlingar där man kan vinna småsaker, typ filmer, depåstöd.. små saker som gör att man känner sig uppskattad helt enkelt!

Va fan e de frågan om Johnny?

(Precis som allt annat Johnny ratar kommer han ta bort detta kvickare än kvickt. Gör han inte det är det bara för att bevisa motsatsen)

Vad jag vet har jag inte varit med och bekostat något serverbyte och jag är så vitt jag vet medlem.

Gillar du inte sporthoj.com så är det väl bara att ge fan i att skriva in adressen i adressfältet.

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Fredrik77 skrev:
Vad bra då, hur man än gör så gör man fel.

Gillar man inte SH så kan man surfa till ett annat forum eller starta sitt eget.

CH

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
Ducati 749
En sida där det diskuteras sporthoj och du anser att det bara är 10% som är intresserade av roadracing?
Kanske du som bör leta efter ett nytt forum..

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Den här tråden borde plockas bort då den inte innehåller något mer än ett personligt påhopp och antaganden, detta skulle du PM'a istället.

MC Doktorn

Guest
Fredrik77
Förstår inte riktigt ditt problem vilka trådar är roliga som stängs ?
Vad är fel att vi lever i en marknadsekonomi och någon är driftig ?

Tycker att det finns mycket som är bra bandagar gruppköp etc vill jag inte vara med stänger jag av.

Det finns andra forumformer tex SMC, SDK, BIKE.:)

Edit; 14 svar innan jag han skriva färdigt

//Martin

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Att folk verkligen betalar in pengar till en ny server säger ju mer om "folk" än det säger om Johnny. Han är ju smart och vill man jobba ideellt så finns ju alltid röda korset till förfogande.

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
ge fan i o gnäll på swedie..
driv ett eget företag o se hur billigt det e ....
att annonserna finns har ju lite med hans satsningar i olika hojjar att göra oxo..läs vilka som sponsrar han med hojjar mm innan du börjar babbla skit...
Va oxo lite misstänksam mot Johnny inna ja pm:a han o fick ett svar som va accepterat......Allt har en baksida...
Sedan om du satte in pengar till serverbytet så TACK SÅ MYCKET!!!!
Sluta gnäll nu..

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Är du bitter för att någon annan, d vs Swedie kommit på denna briljanta men beroendeframkallande sida?????? :va
Ge fan i att besöka sidan om det är så fel och dåligt :tummenupp
Och till dig Swedie: SPORTHOJ.COM ROCKAR :rock

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
Svart med trampor.
Det ligger nog en hel del jobb bakom denna sida, jag tycker gott att han kan få tjäna en slant på sidan.

Går inte lite intäkter till Swedies RR körning?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept