Förvånansvärt verklighetsfrämmande trådstartare.
Om en person brinner så för sitt intresse att han satsar all ledig tid och en jävulsk massa arbete för att starta upp en hemsida/mötesplats/whatever om vad han nu väljer att siten ska handla om, (i detta fallet hojar och allt runt omkring), så kan jag garantera att det inte är för att tjäna pengar på det utan helt enkelt för att han/hon tycker att det är kul.
I det här fallet har Swedie valt att starta en site med ett forum. Jag har ingen aning om hur SH startades från början, men jag skulle tro att det var helt på hobbybasis, -för att det var kul, och att alltefter andra människor med liknande intresse anslöt sig och antalet registrerade användare ökade så väcktes idén om att kanske kunna få IN lite pengar för omväxlings skull, i motsats till alla utgifter det går åt att starta upp en sida på nätet.
Att det fallit väl ut och att annonsörerna är många råder det inget tvivel om.
Men, detta är frukten av en, (eller fleras) människa/or/s arbete.
Ska han/hon/dom inte få skörda vad dom så mödosamt sått?
Att komma in på en befintlig hemsida och angripa innehållet är som att börja dansa balett när man egentligen är intreserad av kickboxning, -och sedan klaga på att det är för lite våld...
Bara själva idén att tänka på det här viset tyder på den gamla hederliga Svenska Avundsjukan. Det är bara sååååå tråkigt att någon gapar och kritiserar istället för lutar sig tillbaka och njuter av tillvaron och sammanhållningen.