bad santa
erkänd fortåkare
öhh okey låter som svenska avundssjukan vart framme igenFredrik77 skrev:såå.. nöjd?
öhh okey låter som svenska avundssjukan vart framme igenFredrik77 skrev:såå.. nöjd?
Depåbitchen skrev:Hmmm. Förstår inte riktigt allas problem. Killen har en åsikt. Alla klagar på att han ska sluta klaga???
Ni är ju fan inte bättre själva som gnäller på honom!
Låt killen ha sin åsikt och så får han stå för den!
Swedie skrev:Fast jag ska ta åt mig på att jag kan skriva mer om annat än Roadracing. Men i med att det är vad jag är mest insatt i så blir det lätt mycket om just RR. Jag uppskattar när jag får in tips m.m om saker värda att nämna i nyheterna.
Annonsörerna ni ser idag, är alla företag som själva frågat om att annonsera. Jag söker egentligen inte själv företag som jag vill ska annonsera. Möjligen vore det för ett utbyte av något slag i min satsning i RR (åter igen RR hehe).
Inte lätt att ha en dyr hobby
99% här på SH tycker att du gör ett kanon jobbSwedie skrev:Det var ett rent påhopp det här och jag sitter här lite eggat att hugga tillbaka.
Men det är så jäkla låg nivå på hans påhopp att jag inte kommer ta mig tiden och försöka bemöta ens.
Tackar alla här som försvarat Sporthoj.com (och mig litegrann). Värmer ordentligt i mitt lilla hjärta.
Vet inte om jag ska komma med svar på tal. Men att jag endast Tagit pengar stämmer inte. Det senaste stora jag laddat för är att starta en MC-butik som Sporthoj.com-medlemmar komma gynnas väl av. Den startas i Södertälje tillsammans Jimmy Lindström.
Ja, SH driver in pengar, men mycket är rena utbytestjänster för att jag ska kunna köra just Roadracing. Skulle aldrig ha råd utan mina sponsorer / annonsörer. Så tack till dom.
sgtpepper skrev:Att endast 10% är intresserade av roadracing som sport tror jag t.o.m är att ta i i överkant, jag tror att siffran är betydligt lägre. Visst kan man vara intresserad av MotoGP-hojar, tekniken eller porriga tvåtakts-RR-hojar, men hur många är egentligen genuint intresserade av själva sporten?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|