Per Fireblade skrev:Men va bra då kan han ju va där o häcka när 98% på den här sajten har lackat ur på honom
98%?
Jag får det då inte till att 21778 medlemmar har lackat ur på trådstartaren.
Per Fireblade skrev:Men va bra då kan han ju va där o häcka när 98% på den här sajten har lackat ur på honom
Depåbitchen skrev:98%?
Swedie skrev:Vet inte om jag ska komma med svar på tal. Men att jag endast Tagit pengar stämmer inte. Det senaste stora jag laddat för är att starta en MC-butik som Sporthoj.com-medlemmar komma gynnas väl av. Den startas i Södertälje tillsammans Jimmy Lindström.
Ja, SH driver in pengar, men mycket är rena utbytestjänster för att jag ska kunna köra just Roadracing. Skulle aldrig ha råd utan mina sponsorer / annonsörer. Så tack till dom.
Fürstenhoff skrev:Häng ut infon omgående!!!
/Fürstenhoff.
Jag var väl inte helt seriös när jag skrev 98%...Ber om ursäktDepåbitchen skrev:98%?
Fürstenhoff skrev:Tycker INTE att du skall behöva förklara dig rörande server bytet och din förfrågan om hjälp, och än mindre för att du lyckligtvis har betalande annonsörer som gör att denna websida kan fortleva!!
Dock kan jag förstå att det kan sticka i vissa personers ögon när du ena dagen ber om hjälp för att nästa dag deklarera att du skall köra både det ena och det andra med diverse nyare moppar - vilket INGEN har med att göra i det långa loppet!!
Lycka till i sommar!!
/Fürstenhoff.
Swedie skrev:Vänligen gör skillnad på årstider. "ena dagen" är som att jag i början av veckan är bankrutt och att jag i slutet av veckan köper en ferrari.
förövrigt var det nu cirka 1 år sedan som vi pratar om. saker och ting händer däremellan.
Det var bara du som var inloggad då, resten är synska.Chronic skrev:Vad är det alla svarar på egentligen, jag såg vad trådstartaren skrev och det försvann på en halvtimme. Hur vet resten?
Chronic skrev:Vad är det alla svarar på egentligen, jag såg vad trådstartaren skrev och det försvann på en halvtimme. Hur vet resten?
Han frågade hur en power commander fungerar... tror jagChronic skrev:Vad är det alla svarar på egentligen, jag såg vad trådstartaren skrev och det försvann på en halvtimme. Hur vet resten?
Fredrik77 skrev:såå.. nöjd?
Kolla inlägg 6 och 7, där finns originalinlägget.Chronic skrev:Vad är det alla svarar på egentligen, jag såg vad trådstartaren skrev och det försvann på en halvtimme. Hur vet resten?
yonsson skrev:Han frågade hur en power commander fungerar... tror jag
Nä då.
(Jag antar att trådstartaren är emot att swedie tjätar pengar på sporthoj.com)
Hade jag varit Sweide så hade jag tatt 10:-/år av alla medlemmar och därmed sluppit många jobbiga medlemmar (samt blivit lite rikare på kuppen).
Killen (Swedie) är ju ett geni som förgyller alla hojåkares liv och samtidigt sitt eget genom att driva siten. Gratis i all ära, men vem fan har råd att lägga ner så mycket tid och kraft på någonting utan att få pengar för det. Ska han käka luft eller?
sandstream skrev:Kolla inlägg 6 och 7, där finns originalinlägget.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari