Vad är det frågan om Johnny?

Status
Ej öppen för fler svar.

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Depåbitchen skrev:
98%?
Jag får det då inte till att 21778 medlemmar har lackat ur på trådstartaren.
:lol

Tror inte att så värst många håller med om resonemanget/kritiken som först framfördes. Men nog måste väl de flesta hålla med om att man måste få vara kritisk (om man har nåt att kritisera), så tillvida att man kan framföra den på ett någorlunda vettigt sätt(?).
Det funkar ju inte bara att be alla icke-likasinnade att fara åt helvete. Man måste ju kunna diskutera. Är det ett forum så är det...

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Swedie skrev:
Vet inte om jag ska komma med svar på tal. Men att jag endast Tagit pengar stämmer inte. Det senaste stora jag laddat för är att starta en MC-butik som Sporthoj.com-medlemmar komma gynnas väl av. Den startas i Södertälje tillsammans Jimmy Lindström.

Ja, SH driver in pengar, men mycket är rena utbytestjänster för att jag ska kunna köra just Roadracing. Skulle aldrig ha råd utan mina sponsorer / annonsörer. Så tack till dom.

All kritik kan visa sig vara bra kritik.... kanske killen bara eftersöker lite mer info om dig och sporthoj? En FAQ alternativt presentation kanske? Lever du på det här? Är det ett bolag eller enskild firma? Vad är målet? Är där några anställda? Feedback på vart pengarna gick osv osv... allt upp till dig givetvis.

Sporthoj.com är grymt bra - så keep up the good work! :Bugar

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Trivs som fan här dom som inte gör det kan dra åt helvete.
Go Jonny Go ! :yoparty

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
sdb90625.gif

Sån tönt du är om du tar bort denna osso... :7peta

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Blev lite "Blowback" över denna tråd tror jag...

Istället för en pajkastartråd mot Swedie, så blev det en hyllningstråd.
(Tror inte det gick som trådskaparen hade tänkt sig. :blah )

Så det kan gå...

Ps. Keep up the good work Swedie. :tummenupp

drovy

Ps. guess what
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda CBR600RR, Suzuki SV650-06, Yamaha R6-08
hihi

"Det här inlägget har tagits bort av Swedie. Anledning: hörru, jag är ingen datanörd !!! =))"

moahahaha :)

kör hårt :tummenupp

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
1 April är väl inte idag?

Klart att han ska tjäna pengar om han kan på S-hoj.

Tycker du Ingvar Kamprad inte borde tjäna pengar heller?

Det konstiga är oxå att de som gnäller om pengar inte skulle tveka en sekund med att byta sitts

Gläds istället med Valpen o hans driftighet.

Hoppas innerligt att Han kan leva på sitt intresse för det är få förunnat att göra så.

Denna sida har dessutom gett mig vänner för livet som jag aldrig hade träffat om inte S-hoj fanns.

Sen att FEGA o regga ny "gnällprofil" är under all kritik.

//Blondie

Last edited:

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Fürstenhoff skrev:
Tycker INTE att du skall behöva förklara dig rörande server bytet och din förfrågan om hjälp, och än mindre för att du lyckligtvis har betalande annonsörer som gör att denna websida kan fortleva!! :tummenupp

Dock kan jag förstå att det kan sticka i vissa personers ögon när du ena dagen ber om hjälp för att nästa dag deklarera att du skall köra både det ena och det andra med diverse nyare moppar - vilket INGEN har med att göra i det långa loppet!!

Lycka till i sommar!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

Du förlorar respekt samt skadar ditt "varumärke" när du inte agera professionellt. Något som Fürstenhoff försöker förklara. Du har byggt upp något unikt inom "hojvärlden". Bevara det och utveckla det :tummenupp

Swedie skrev:
Vänligen gör skillnad på årstider. "ena dagen" är som att jag i början av veckan är bankrutt och att jag i slutet av veckan köper en ferrari.

förövrigt var det nu cirka 1 år sedan som vi pratar om. saker och ting händer däremellan.

Du behöver inte förklara dig. Du kan inte vara vänner med alla, men med professionalitet kommer du vinna respekt, även från sådana som ifrågasätter dig.

Bara några tankar...

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Vad är det alla svarar på egentligen, jag såg vad trådstartaren skrev och det försvann på en halvtimme. Hur vet resten?

Smedis

The annoying thing...
Gick med
9 Sep 2003
Hoj
KTM 990 Adventure, 2008 edition
Chronic skrev:
Vad är det alla svarar på egentligen, jag såg vad trådstartaren skrev och det försvann på en halvtimme. Hur vet resten?
Det var bara du som var inloggad då, resten är synska.

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Chronic skrev:
Han frågade hur en power commander fungerar... tror jag :va

Nä då.
(Jag antar att trådstartaren är emot att swedie tjätar pengar på sporthoj.com)

Hade jag varit Sweide så hade jag tatt 10:-/år av alla medlemmar och därmed sluppit många jobbiga medlemmar (samt blivit lite rikare på kuppen).
Killen (Swedie) är ju ett geni som förgyller alla hojåkares liv och samtidigt sitt eget genom att driva siten. Gratis i all ära, men vem fan har råd att lägga ner så mycket tid och kraft på någonting utan att få pengar för det. Ska han käka luft eller?

Davve84

'En jävel på att Fega !
Gick med
9 Nov 2003
Hoj
VX 800
Känns som killen är lite instabil just nu , Jag har ett tips till dig , Gå till närmaste Dvd försäljare och köp dig en film med :tuttar

Efter det så kan du börja Fundera ut någonting du kan Tjäna 15000 i månaden på , så du slipper bli avis ,

Eller Så är det som jag tror , Du kommer rösta på de röda i år ! och väntar in ditt bidrag ,

Sorry Men denna tråd var de dummaste Skiten jag har sett på år och dagar

Skaffa dig ett liv Fredrik77 :pannkyss sen efter de kan vi :fyllisar om du vill de ,

Fredrik77 skrev:

sandstream

Guest
Chronic skrev:
Kolla inlägg 6 och 7, där finns originalinlägget.

Daniel-San

rajraj
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
KTM 450 EXC -07 / CR 250 -01
Tjäna pengar...

En vanligt missuppfattning i detta samhället är att det är fult att tjäna pengar, det verkar finnas kraftiga missförstående komunistwannabes runt knutarna.

Jag fattar inte riktigt det resonemangen, hela samhället idag bygger ju på konsumtion och skatt.

Desto mer pengar man tjänar, destomer konsumerar/skattar man och bidrar till ett bra och fint välfärdssamhälle.

Så detta borde kunna härledas till att alla som inte är villiga att betala för sej är samhällsfarliga och måste bort!!!

:tummenupp

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
yonsson skrev:
Han frågade hur en power commander fungerar... tror jag :va

Nä då.
(Jag antar att trådstartaren är emot att swedie tjätar pengar på sporthoj.com)

Hade jag varit Sweide så hade jag tatt 10:-/år av alla medlemmar och därmed sluppit många jobbiga medlemmar (samt blivit lite rikare på kuppen).
Killen (Swedie) är ju ett geni som förgyller alla hojåkares liv och samtidigt sitt eget genom att driva siten. Gratis i all ära, men vem fan har råd att lägga ner så mycket tid och kraft på någonting utan att få pengar för det. Ska han käka luft eller?

Som jag skrev så såg jag det.

sandstream skrev:
Kolla inlägg 6 och 7, där finns originalinlägget.

Gahh, ok :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag kan inte läsa i trådstartarens inlägg att han gnäller över att Johnny tjänar pengar. Det jag däremot läser är att han ogillar att det skrivs om rr. Snyftberättelser om brist på jobb samt att medlemmarna betalade vid ett serverbyte. Men jag kanske har linserna på sne?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...