Vad är det värsta som kan hända på en mc! tycker ni/du

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
många tycker det är roligt att köra på slangen,gasa & så vidare :) ! men vad är det värsta som kan hända med person :confused: ! åka fast av polisen i 240 blås eller kanske göra en riktigt vurpa :död !

vad tycker ni! jag tycker det västa som kan hända är att vurpa å hamna i den hemska sjuk stolen & bli förlamad!

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
Jadu! Det värsta som kan hända är väl att man kör ihjäl sig, eller ngn annan!?.. :3freak

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
ja det är ju möjligt! men tänk om man har köpt den nyaste mc & sen krockar man med den! fy fan vad skulle bli galen då :D det skulle säkert kännas i själen :D

steman

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
YZF 1000R
Honke skrev:
ja det är ju möjligt! men tänk om man har köpt den nyaste mc & sen krockar man med den! fy fan vad skulle bli galen då :D det skulle säkert kännas i själen :D

Polaren kraschade för ett par månader sen med nyinköpt hoj och färskt körkort.

Han är efter omständigheterna glad att han kan börja gå nu!

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Honke skrev:

Köra ihjäl passagerare, annan oskyldig eller bli förlamad tycker jag skulle vara det värsta :död

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Kanske ligga bakom snuten, vänta en stund, dra upp hojjen på bakslangen och slanga förbi snuten o acca upp i 200 o sen klota vid nedslaget....

eller nä, ingen kola jöh.

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Hoj
...
Chrille skrev:
Köra ihjäl min passagerare eller oskyldig medtrafikant
icon_withstupid.gif

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Det värsta som kan hända är att motor eller låda rasar så jag måste plocka ned allt och renovera :död

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Honke skrev:
Moppefuckovarning på den kommentaren...

Klart att det känns i själen när man vurpar. När jag sopade i med min 3 månader gamla ZX10:a hade jag grymt ont i ryggen hela tiden i ca 2 veckor, oberoende om jag satt, stod eller låg ner. Men allt jag tänkte på var älsklingen som stod trasig i garaget och grät. Men det lär ju knappast vara det värsta som kan hända. Chrille är rätt nära. Om man har ett känslomässigt band till personen man har ihjäl skulle nog krydda ångesten en aning.

Förresten går det att köra sporthoj även om man är förlamad. Tro mig. För ett par veckor sedan blev jag omkörd på Ringen av två förlamade killar (ena kom på bakhjulet). Blev lite halvimponerad...typ.

Edit: Både jag och hojen mår bättre nu.

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Zormin skrev:
Förresten går det att köra sporthoj även om man är förlamad. Tro mig. För ett par veckor sedan blev jag omkörd på Ringen av två förlamade killar (ena kom på bakhjulet). Blev lite halvimponerad...typ.
.

Bra skrivet...grymt impad av hur mycket de klarar av.. :tummenupp

Bild på en vän till mig som är lårbensamputerad efter en trafikolycka (blev påkörd av en bil då han var 15). Har även åkt bakpå..trots svårigheterna att få protesen bra på plats på fotpinnen. Tilläggas till detta är att han ensam tar hand om två pojkar på 6 respektive 9 år där den ena har diagnosen ADHD och den andra är född tre månader förtidigt och har sondmatats i 5 år..Frasen "kan inte" existerar inte hos honom

:Bugar :Bugar

Bifogat

• 11juli12.JPG
    11juli12.JPG
    116.8 KB · Visningar: 251
  • peter.JPG
    peter.JPG
    32.4 KB · Visningar: 293
Last edited:

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Det värsta som skulle kunna hända är väl att köra ihjäl någon.
Om jag skulle skada mig själv så har jag bara mig själv att skylla och får faktistk lära mig att leva med det. Har redan prövat tyvärr... Min axel är rätt paj pga mc-krasch.

Därför: kör så fort som möjligt på bana och kör toklugnt i trafiken!
Går det illa på bana är det, oftast, bara du själv som råkar illa ut. Går det illa i trafiken så kan man ge sig f-n på att du tar med någon annan i fallet...

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Surt!

Det värsta är antagligen att göra en idiotgrej...bakhjulet typ... så ens bästa vän som sitter bakpå blir gravt förlamad...så man måste se han/henne hela livet och bära skulden... :död

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Det värsta måste ändå vara att bli sedd på en Harley... ;)

Skämt å sido... Det värsta som finns är att få det där samtalet från mamma/sambo/fru/syster som berättar att X har kört ihjäl sig eller skadats rejält. Man vänjer sig aldrig...

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Det e ju inte så kul att få punka i typ 200+ men det är väl inte de värsta får hålla med många andra att döda någon annan måste va de värsta eller dö själv!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln