Det verkar som att Conrad har rätt. Itererade mig fram till att mingränsen för nå toppen är 1001st med ålderskillnad 10år.
Ditt Fultal är: 10010
Du tillhör Fultalsgrupp 9
Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens rekommendationer.
Analys:
Är du inte en 50-årig rockgubbe, avdankad porrfilmsstjärna eller mytoman råder vi dig att genast söka hjälp.
Du har ett allvarligt fultalsproblem och troligtvis de flesta könssjukdomar kända av mänskligheten. Se till att lusa av dig, ät antibiotika och gå i terapi.
Och hur fan ska vi som började ligga för 20 år sedan komma ihåg med vilka det var och när de var födda
Nu var jag ju inte direkt någon häradsbetäckare, till skillnad från dig, men inte tog man personnummer av partnern direkt. Som ung var man ju lycklig bara man fick komma tillMen det är väl fanken rätt lätt, äldsta minns man för att man var ung och det var häftigt med nån som var så "gammal" som 26 när man själv var 15. Yngsta minns man för att man skäms en aning, även om det var lagligt Antalet var dock betydligt svårare att komma ihåg exakt, men jag vet att jag svarade ärligt +/-10st
Nu var jag ju inte direkt någon häradsbetäckare, till skillnad från dig, men inte tog man personnummer av partnern direkt. Som ung var man ju lycklig bara man fick komma till
Ja ja, skryt på du om din erövringarTror åldersfrågan nästan alltid kommit upp, eller så har man vetat ändå, många gick ju i samma skola ändå
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|