Vad är Ditt fultal?

Vilken grupp hamnar Du i?


  • Antal röstningar
    0

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Det verkar som att Conrad har rätt. Itererade mig fram till att mingränsen för nå toppen är 1001st med ålderskillnad 10år.

Ditt Fultal är: 10010
Du tillhör Fultalsgrupp 9

Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens rekommendationer.

Analys:

Är du inte en 50-årig rockgubbe, avdankad porrfilmsstjärna eller mytoman råder vi dig att genast söka hjälp.

Du har ett allvarligt fultalsproblem och troligtvis de flesta könssjukdomar kända av mänskligheten. Se till att lusa av dig, ät antibiotika och gå i terapi.


hmmm kan bli svårt... men det man borde satsa mest på är alltså att öka ut ålderskillnaden mycket... får börja hänga mer på harrys här i stan, där finns ett brett spektrum av offer
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Lyckades komma strax över Adaktussons uppskattade resultat. Trevligt!

Ps. Ska ändra signatur nu när jag är avslöjad...
 

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Dala
Hoj
RC211V
Hmmmmm.....

"Dina testresultat är klara

Ditt Fultal är: 782
Du tillhör Fultalsgrupp 7

Ditt Fultal är duktigt över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

Hmmmm…för att komma upp i fultal av denna dimensionen har du antingen haft en herrans massa partners eller en intim relation med någon av dina vänners farföräldrar.

Troligtvis har du en knullgunga monterad i ditt vardagsrum och ditt beteende bottnar inte i något annat än dålig karaktär.

Vårt råd till dig är att snarast gå i kloster. Eller åtminstone bikta dig. Om inte du och tillräckligt många av din sort lyder detta råd har den socialdemokratiska regeringen aviserat att det kan det bli aktuellt med skatt på samlag. Kondomer kommer dock att vara avdragsgilla. På detta sätt hålls det nationella fultalsindexet i schack, samtidigt som säkert sex blir mer lönsamt.

I värsta fall kan det bli aktuellt att utdela spöstraff. Detta gäller dock inte medlemmar av S/M-klubbar som istället kommer att utvisas på obestämd tid."
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
ökar man åldersskillnaden blir det Heeeeeeeeelt andra resultat ... :va
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Få tjejer som skriver här...

Fast det är klart, inte så kul som tjej att stoltsera med att man hamnar i grupp 9, inte undra på att det är tyst.

Min egna siffra är jag rätt nöjd med, varken slaskpitt eller oskuld :).
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Ditt Fultal är: 1495
Du tillhör Fultalsgrupp 8

Ditt Fultal är skyhögt över Socialstyrelsens
rekommendationer.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Ditt Fultal är: 2940
Du tillhör Fultalsgrupp 8

Det mesta av mitt fultal skapades innan jag 24, efter det har jag typ haft 5-6 partners bara. Ska man skämmas nu eller?
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
"Är du inte en 50-årig rockgubbe, avdankad porrfilmsstjärna eller mytoman råder vi dig att genast söka hjälp."
 

_teSSan_

Guest
Ditt Fultal är: 240
Du tillhör Fultalsgrupp 5

Ditt Fultal är över Socialstyrelsens
rekommenderationer.

Du står på tröskeln till ett svårare sexuellt missbruk. Vid fortsatt höjning av ditt fultal finns risk för att Maslows behovstrappa vänds på sin ände och ditt liv slutar i sömnbrist och självsvält till tonerna av dansband och Ibiza-disco.

Vårt råd till individer i denna situation är följande: Be kvinnor/män i din närhet använda pösiga, vita sloggitrosor. Använd själv vita, pösiga sloggitrosor.


20% totalt tillhör denna grupp.
23% av tjejerna tillhör denna grupp.
18% av killarna tillhör denna grupp.
Medelåldern i denna grupp är 29 år


Hmm... vete 17 om jag tänker lyda det goda rådet... :va
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Någon som känner för att öka på fultalet lite?
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Tramsigt, kan vi inte bara jämföra pungvikten på en gång utan dessa omskriverier. Fram med vågarna gossar, här ska vägas kleteklossar!

/perris
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hur fasen kommer ni upp i så höga nuffror? Just ja, ni är skitgamla och har hunnit ligga lite mer i livet.

Detta är mitt resultat. Helt ärligt dessutom.
Yngsta: 1984
Äldsta: 1974

Medelåldern för denna grupp var 29.. jag ligger före min tid.


Ditt Fultal är: 176
Du tillhör Fultalsgrupp 5

Ditt Fultal är över Socialstyrelsens
rekommenderationer.

Analys:

Du befinner dig i en farlig situation.

I det intervall du hamnat i har ditt fula leverne ännu inte tagit över och du prioriterar fortfarande behov, såsom hunger och sömn, högre än sexuell stimulans.

Var dock på din vakt!

Du står på tröskeln till ett svårare sexuellt missbruk. Vid fortsatt höjning av ditt fultal finns risk för att Maslows behovstrappa vänds på sin ände och ditt liv slutar i sömnbrist och självsvält till tonerna av dansband och Ibiza-disco.

Vårt råd till individer i denna situation är följande: Be kvinnor/män i din närhet använda pösiga, vita sloggitrosor. Använd själv vita, pösiga sloggitrosor.

Är du kille bör du dessutom sluta äta ägg och annan proteinrik mat samt placera en bild av Birgitta Dahl på nattygsbordet. Om inte dessa åtgärder hämmar din sexuella lust bör du låta kastrera dig eller i alla fall hoppa från hög höjd ner på ett trappräcke.

Lycka till!!!

Andra har svarat...

20% totalt tillhör denna grupp.
23% av tjejerna tillhör denna grupp.
18% av killarna tillhör denna grupp.
Medelåldern i denna grupp är 29 år



Andra i samma situation:
Lill-Babs
Uppskattat fultal: 146 Jonas Gardell
Uppskattat fultal: 248 Paris Hilton
Uppskattat fultal: 204
 
Last edited:

sandstream

Guest
Och hur fan ska vi som började ligga för 20 år sedan komma ihåg med vilka det var och när de var födda :gnissla
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Och hur fan ska vi som började ligga för 20 år sedan komma ihåg med vilka det var och när de var födda :gnissla

Jag har en polare som gjorde en lång lista i datorn på hela vårt sällskap, den fanns som bevis väldigt länge till datorn pajade utan backup..
Men det är väl fanken rätt lätt, äldsta minns man för att man var ung och det var häftigt med nån som var så "gammal" som 26 när man själv var 15.
Yngsta minns man för att man skäms en aning, även om det var lagligt :rolleyes:
Antalet var dock betydligt svårare att komma ihåg exakt, men jag vet att jag svarade ärligt +/-10st
 

sandstream

Guest
Men det är väl fanken rätt lätt, äldsta minns man för att man var ung och det var häftigt med nån som var så "gammal" som 26 när man själv var 15. Yngsta minns man för att man skäms en aning, även om det var lagligt :rolleyes: Antalet var dock betydligt svårare att komma ihåg exakt, men jag vet att jag svarade ärligt +/-10st
Nu var jag ju inte direkt någon häradsbetäckare, till skillnad från dig, men inte tog man personnummer av partnern direkt. Som ung var man ju lycklig bara man fick komma till :D
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Nu var jag ju inte direkt någon häradsbetäckare, till skillnad från dig, men inte tog man personnummer av partnern direkt. Som ung var man ju lycklig bara man fick komma till :D

Tror åldersfrågan nästan alltid kommit upp, eller så har man vetat ändå, många gick ju i samma skola ändå :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top