Nisse Järnet
pschyy =D
Tyyyyyyyyst!Hightuned skrev:275 på klockan med duccen, tyvärr är inte zx9-turbon färdig än!.![]()
![Crash :crash :crash](/img/smilies/badteeth.gif)
Tyyyyyyyyst!Hightuned skrev:275 på klockan med duccen, tyvärr är inte zx9-turbon färdig än!.![]()
Akrylamid skrev:145 km/h med körskolans strypta Yamaha TDR![]()
Nisse Järnet skrev:Men hörrö! Går inte GTR:en fortare? Jävla jappsar asså...![]()
Lägger till: 105 med DT50MX, 85 med K50.
John skrev:
Silwer skrev:Försöker du vara rolig?
Bespara dig tramset grabben, kommer du över 120 med en 15hk DTR så väger du väl 5kg eller nåt liknade skulle jag tro.
Du kommer faktiskt inte upp i 145 med en ostrypt ens inte ens i närheten.
Ja eller hur!SupraLemon skrev:jorå det gör den....men jag har inte kört fortare för det![]()
Akrylamid skrev:suckNäe jag sitter och rå ljuger om att jag inte har kört trafikskolans hoj, om det 13 000 varv är jag inte 100 på med ngt runt 10 000 + misstänker jag... jag hade annat att tänka då jag skulle köra om 2 långtradare...
Silwer skrev:Du ser, du ska veta att det skiljer en del på 10000v och 13000.
Även om säkert 12000v skulle krävas för att det skulle gå 145.
DEn är väl rödstreckad vid 10 eller däromkring, jag har ägt en sån där.
Nåt snäpp över 130 klarar de utan annan draghjälp, antar att man kan ta av backspeglar, framskärm och annat onödigt och en extremt lätt förare + uppdrevning då kanske 145 skulle kunna nås med modellen.
Nisse Järnet skrev:Btw Silwer, ska bara svetsa lite i blocket på DT:n sen ska jag filma lite 140 körningar![]()
Akrylamid skrev:Kan det inte vara så att mätaren bara visar väldigt mkt fel?
Hehe jo jag vet, men jag har ju hållt på och kört in den osv. Och nu har blocket spruckit...Men det ska fixas snart!Silwer skrev:jo, men det där har du sagt ett tag nu.
Jag tror inet den är standrd om den gr så fort, inga andar exemplar gå så fort utom då Akrylamids strypta körskolehoj.
(jag känner till att DTR är lite starkare än YPVS 22.5hk mot 25hk)
Snarare 20Silwer skrev:hhee, speciellt om du satt rakt upp och ner på hojen?
Antar att körskolan inte gillar att man ligger på tanken, vilket är vad som krävs för att nå toppfart på en 125a, gör säkert 10 knyck på en DT.
Silwer skrev:jo, men det där har du sagt ett tag nu.
Jag tror inet den är standrd om den gr så fort, inga andar exemplar gå så fort utom då Akrylamids strypta körskolehoj.
(jag känner till att DTR är lite starkare än YPVS 22.5hk mot 25hk)
Silwer skrev:hhee, speciellt om du satt rakt upp och ner på hojen?
Antar att körskolan inte gillar att man ligger på tanken, vilket är vad som krävs för att nå toppfart på en 125a, gör säkert 10 knyck på en DT.
20 på din ja.Nisse Järnet skrev:Snarare 20![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |