Kanske är fel tråd att fråga i men det handlar ju ändå om däck här. Tog min premiärtur på min Hornet i helgen, faktiskt min premiärtur någonsin eftersom jag inte tagit kort än
Efter 7 mil upptäckte jag i alla fall att jag lyckats kör in en skruv i däcket!![]()
Det läcker ingenting, så antingen är skruven väldigt kort eller så tätar skruven. Jag har inte vågat ta bort skruven för att kolla än då risken för punka är överhängande.
Min fråga är om man ska ta sig till en däcksfirma som pluggar igen det eventuella hålet efter skruven?
ojojojdå det här var visst känsligt! nejdu jag är varken odödlig(så vitt jag vet)eller har erfarenhet inom det mesta.
men vad jag vet så har mc förare med nytaget kk högre skaderisk än mc förare med erfarenhet...
angående det där med att se ner på andra, du fick ju bara smaka på din egen medicin![]()
Du flyger på mig med ditt inlägg och tycker jag agerar känsligt när jag svarar dig. Nä du mer än så behövs det innan man trampar på mina tår.
Du verkar ju ha glömt hur du fått dina kör erfarenheter, sitta här och kasta skit på nybörjare. Lek Allan för nån annan om du vill leka så duktig, för här kommer du ingen vart.
Jasså i vilken tråd har jag sett ner på andra så du vart så känslig och kastar skit på mig?
Edit: 0,01m är det som gäller.
Ja nu har vi konstaterat att det är 1mm. MEN, om det är mindre, kan man borra upp lite mönster då...kanske med en metallborr?![]()
Ja, det går bra, men man får akta så man inte slinter och repar höljet runt om.
![]()
Men nu får ni väl för fan skärpa er och hålla er till ämnet!!
Trådskaparen undrar vad som gäller, och svaret är 1 mm. Ni som svävar iväg och inte svarar på hans fråga - skäms på er och back to topic!!
![]()
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag