DieselDoris
Gangster rap made me do it
Ja, det är iaf 3 saker. Vad klarar du på sin höjd, gå och fisa samtidigt?Lugn skrev:Diska, städa och laga mat?![]()
![Visa arselet :arsele :arsele](/img/smilies/nya/bootyshake.gif)
Ja, det är iaf 3 saker. Vad klarar du på sin höjd, gå och fisa samtidigt?Lugn skrev:Diska, städa och laga mat?![]()
Nitrogen skrev:Ja, det är iaf 3 saker. Vad klarar du på sin höjd, gå och fisa samtidigt?![]()
Nu är det ju så att tjejer inte alls har bättre simultanförmåga än killar, om det finns en variation åt nått håll så är det ju till männens fördel.Nitrogen skrev:Ja, det är iaf 3 saker. Vad klarar du på sin höjd, gå och fisa samtidigt?![]()
Det betvivlar jag starkt!Lugn skrev:OCH tugga tuggummi...![]()
Bingo skrev:Det korrekta svaret lämpar sig inte att skriva i ett offentligt forum, men jag kan meddela att det inkluderar en golfboll och tio meter trädgårdslang.
Nej, det gör vi bara för att roa ossduckie skrev:"vad är tjejer bättre på!?"
Ptja, vi känner till vårt egenvärde och behöver således inte spamma forum för att få bekräftat att vi är bäst.
TinaTjejen skrev:Nej, det gör vi bara för att roa oss![]()
Ligatus skrev:vi satt här o fundera på va tjejer är bättre på!?i sånt man kan tävla i... föda barn e ju ganska givet, men de e ju lite svårt för oss
alltså den bästa i varje "gren", en tjej o en kille.. men sånt båda kan göra, som häst prylar, de håller ju många tjejer på med men den bästa e väl en kille... o en sån typisk sak som o laga mat, e inte sveriges kock en kille!?
![]()
inte för o reta upp femenisterna (okej kanske lite) men vore gött o få lite klarhet i de....!
Kort sagt, utan att orka leta upp källlänkar, nej.H4 skrev:Stämmer det att tjejer kan tåla mer smärta?
Högre smärttröskel eller vad det nu heter.
Jo, det stämmer BRA!H4 skrev:Stämmer det att tjejer kan tåla mer smärta?
Högre smärttröskel eller vad det nu heter.
Paradoxy skrev:Jag kan borsta tänderna och pissa samtidigt, gör det mig till en kvinna?![]()
Jag står ju upp och pissar så jag tror inte det iaf![]()
Det är en sak tjejer inte förstår, killar kan också ha kulJuice skrev:Vi är bra på att skratta och ha kul utan att behöva hälla i oss en massa öl!
Alicia skrev:Tror nästan att dom flesta tjejer skulle bli minst lika bra som killar om dom har intresset och tid och pengar att lägga ner på en sport..
Några tjejer som slår en hel del killar inom roadracing.... vänta ett tag så kanske dom står högst upp på pallen snart![]()
Juice skrev:Vi är bra på att skratta och ha kul utan att behöva hälla i oss en massa öl!
Hehe ja vi tjejer tror inte vi ska dö bara för att vi har en liten förkylning!Nitrogen skrev:Jo, det stämmer BRA!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |