Rigge skrev:2502869Troligen inte. Men en Ford F650 borde du ha isåfall, då kan du parkera en H3 på flaket.
http://www.f650pickups.com/
Satan, och jag som tycker tahoen är en stor bil
Rigge skrev:2502869Troligen inte. Men en Ford F650 borde du ha isåfall, då kan du parkera en H3 på flaket.
http://www.f650pickups.com/
Erik_G skrev:2499609Eftersom att även bilar är något kul så vill jag att ni postar bilder på dem också!
Själv harvar jag runt i en 330 cab nu och innan den hade jag ett rätt omfattande projekt med en kompressormatad M3a. Jag var tyvärr tvungen att sälja bort M3an i somras då jag har börjat att plugga nu i höst. men efter skolan är jag back on track!
Ovanpå första bästa BMW.stoooffe skrev:2502880Hur fan parkerar man en sån i stan?
!ante skrev:2501409övningskör i: golf 4 gti (turbo, pipigul. ) och en tråkig chevrolet transport.
Ska köpa för bil: pegout 205gti(ev en med mi16motor)!
Någon mer med fransk kvalitétsvagn alltså!Rash skrev:2504007
Idag brummar jag runt i min 306:a som jag haft som banträffsbil de senaste åren. Dock har jag sålt all trim och gör den lite mer skön att ha som bruksbil. Väghållningen är kvar iallafall
Mark skrev:2502727Här är min franska muskelbil!
yamahaR6_03 skrev:2512217jag åker runt i en Corvette cab -2005 här kommer en bild min andra älskling i bakrunden,, den andra bilden tog jag på firman när jag var och tog hem bilen,, toppfart 300km och 0-100 4,1sek de e nästan som o köra hoj
Kleiv skrev:2512383Kan Grubbe (Erik G) skryta så kan jag och detta är mina kärror medans jag pluggar
RawLion skrev:2520523Vissa foton sticker ut, andra gör det inte. Dessa gör det dock.
Bli inte arg för att jag gör en amatörbedömning med betoning på amatör så ta ingen notis...
Bild 1. Är kanon. Det negativa är lysröret som sabbar bilden. Snygg bakrund/miljö. Det ser ut som bilen hör hemma här...en 3,5:a av 5 (jädra lysrör)
Bild 2. Har solartifakter. Dessutom är det en Audi ;-) Skoja bara, men fotot är grynigt. Jag skulle föredra att objektet vore centrerat och personerna avlägsnade, de ger inget intryck. Fin bakrund annars...3:a
Bild 3. Utan tvekan bäst. Fart och fläkt, spännande och helt rätt komposition
5:a?
Tips: Messa Erik G och fråga vilken kamera han använder.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|