Den går bättre nu, men ska säljas så snart den är klar i bänken.Jonathan. skrev:2677945Är det du som åker Pace Car Trans Amen alltså?
Har sett ett par filmer från Blackrace, verkar ha bra flås i rovan!
Den går bättre nu, men ska säljas så snart den är klar i bänken.Jonathan. skrev:2677945Är det du som åker Pace Car Trans Amen alltså?
Har sett ett par filmer från Blackrace, verkar ha bra flås i rovan!
Bushmyra skrev:2678122Vilken klass?
Vi provade en lokal MDS tävling i höstas var ca 30 bilar där.dom hade en crank del och en "finaste bygge" deltävling och vi kom 2:a i finaste bygge .Crankdelen sög då vi inte ställt in grejorna (fanns inte tid)vi spelade 136, nånting db tror jag det var!
och en Audi Coupé S -72 med 7200 mil på.
Åhhh vilken pärla
Vad jobbar alla som?
Alla verkar ha en till två pissdyra bilar och sen en nästan splitt ny litersräser..?!
Och några av er pluggar? WTF?!
Håller med! Vad jobbar alla med? Själv pluggar jag, så jag har varken hoj eller bil (längre, har haft både bil, volvo 740gle, och hoj).
Är speciellt nyfiken på vad trådskaparen jobbar med. Det är ju inga billiga bilar han glider runt i, och han är yngre än vad jag är (skitunge!)
Lillbrorsan har iof en M5 -01, men den är ju billigare än någon av dessa bilar, och jag vad han jobbar med och ungefär hur mycket han tjänar.
Jaja... nu ska jag inte vara sur o bitter, jag är ju snart klar med skolan så jag får väl lägga upp några bilder här jag också om något år när jag inte lever på lånade pengar.
Sitter i skolbänken och pluggar till drifttekniker faktiskt.
Vad pluggar du till?
Drifttekniker har ja vare en gång i tiden.
De pluggar man inte till, de blir man ändå ..
Inom vad ska du bli?...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |