björn.e
hej hej
det finns många utan talangbyter kubikklass till nästa år så vi får fightas igen...
![]()
så nice att vi kan göra upp vem som är mest talanglös
björn
det finns många utan talangbyter kubikklass till nästa år så vi får fightas igen...
![]()
så nice att vi kan göra upp vem som är mest talanglösVad blir det för hoj? Måste jag trimma kawan nu eller?
björn
Tror det går fortare om du vrider på gasen i botten istället![]()
det vet ju du lika bra som jag att jag inte vågar, så jag får försöka optimera mellanregistret på hojen i stället![]()
björn
Trodde inte ens du var i mellanregistret på varvräknaren![]()
så nice att vi kan göra upp vem som är mest talanglösVad blir det för hoj? Måste jag trimma kawan nu eller?
björn
Trodde inte ens du var i mellanregistret på varvräknaren![]()
det går nog inte att trimma en kawa så mycket som behövs för att hänga med..![]()
köpte mig en gsxr 1000 för ett tag sen.
ähh det är ju allmänt kännt att zx10r äter Suggor till frukost,
Jasså, är det?
Lika bra att du vänjer dig vid den här synen (minus bromljus) till nästa säsongähh det är ju allmänt känt att zx10r äter Suggor till frukost, blev ju skraj att du köpt en sån där snabb yamma
![]()
Lika bra att du vänjer dig vid den här synen (minus bromljus) till nästa säsong![]()
Risken är stor men till och med jag borde kunna köra hyfsat fort på nya hojenHan får vänja sig vid en bromskloss istället för ett bromsljus![]()
Risken är stor men till och med jag borde kunna köra hyfsat fort på nya hojen![]()
Precis så blir det. Har ställt in den på en 59:a under första passet för åretähh den där saken ställer du väll bara in tiden du vill åka på eller ev numret på föraren du vill vara före så fixar väll skramlaha:s "ecu-superduper-fuck-all-sukkas-get-me-fast-now-cpu" (tm) att hojen själv grejar det. Du kan lugnt luta dig tillbaka och ta en grogg medan vi frenetiskt kämpar bakom våra kåpglas. fusk är bara förnamnet![]()
Vilken bana kör du på?om du ser en svart gsxr passera snabbt förbi just DIG så kan det vara jag obs inom sthlm området.![]()
Precis så blir det. Har ställt in den på en 59:a under första passet för året![]()
får se vilken/vilka banor ja åker på. gata blir det mest omkring sthlm.Precis så blir det. Har ställt in den på en 59:a under första passet för året![]()
Vilken bana kör du på?![]()
phuu då kommer du få se dig frånåktföreställ dig detta:
jag, du och flåtto (otto) ligger och känner på tempen i asfalten (börjar bra) in i esset tar sig flåtto om. Ur esset får du se mamma -gås från den sidan du mest kommer se henne...(bakifrån pucko). In i torparn missar fetknoppen bromspunkten… flåtto landar bort i hagen. Nu blir du helt hysteriskt rädd över att det ödet kan ske med din nya hoj! Alla fjolårets vurpor rullas upp och du åker genast hem och säljer hojen för en bättre beggad sne4:a som du ska göra till folkracebil
inte ett helt otänkbart senario![]()
björn
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |