Vad åker ni på nästa säsong ?

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
så nice att vi kan göra upp vem som är mest talanglös :D Vad blir det för hoj? Måste jag trimma kawan nu eller?

björn

det går nog inte att trimma en kawa så mycket som behövs för att hänga med.. :tungan

köpte mig en gsxr 1000 för ett tag sen.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Trodde inte ens du var i mellanregistret på varvräknaren :D

jag slår av när det börjar låta så där otäckt högt om motorn :huvet

björn

det går nog inte att trimma en kawa så mycket som behövs för att hänga med.. :tungan

köpte mig en gsxr 1000 för ett tag sen.

ähh det är ju allmänt känt att zx10:eek:r äter Suggor till frukost, blev ju skraj att du köpt en sån där snabb yamma :D

björn

Last edited:

sandstream

Guest
ähh det är ju allmänt känt att zx10:eek:r äter Suggor till frukost, blev ju skraj att du köpt en sån där snabb yamma :D
Lika bra att du vänjer dig vid den här synen (minus bromljus) till nästa säsong :tungan

20071129_2.jpg

titum

Sugen
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
ett hembygge av "spill", en Honda rs125r, en kawa kris (kr-1s) en kymco scooter å en tm250
blir lite åka för mig nästa år faktiskt..... :)

har en mjp kittad honda rs125r som kommer rulla med honda standard komponenter utom kitkolvar å hårdare fjädrar.....

åsen få jag se om vi hinner bygga klart min "riktiga" cykel å testa lite nästa säsong:tummenupp

det vassare hembygget skulle behövas då jag snart bör vara ikapp torkel med mina 92kg:yoparty

kan man inte få 125 tungvikt?????:D

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Då jag inte fick köra Ducatis Desmosedici i NSB :tungan kommer jag att köra Honda nästa år.
Kör i alla fall SM-deltävlingarna i Superstock 600 med en CBR600RRRRRR...

Hoppas på att få köra något ERF oxå. Om någon vill ha mig med.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Risken är stor men till och med jag borde kunna köra hyfsat fort på nya hojen :)

ähh den där saken ställer du väll bara in tiden du vill åka på eller ev numret på föraren du vill vara före så fixar väll skramlaha:s "ecu-superduper-fuck-all-sukkas-get-me-fast-now-cpu" (tm) att hojen själv grejar det. Du kan lugnt luta dig tillbaka och ta en grogg medan vi frenetiskt kämpar bakom våra kåpglas. fusk är bara förnamnet :huvet

björn

addex

OFF
Gick med
10 Sep 2007
Hoj
hemlig
om du ser en svart gsxr passera snabbt förbi just DIG så kan det vara jag obs inom sthlm området. :)
svar på topicen: gsxr alla dagar gata även bana 08. :)

sandstream

Guest
ähh den där saken ställer du väll bara in tiden du vill åka på eller ev numret på föraren du vill vara före så fixar väll skramlaha:s "ecu-superduper-fuck-all-sukkas-get-me-fast-now-cpu" (tm) att hojen själv grejar det. Du kan lugnt luta dig tillbaka och ta en grogg medan vi frenetiskt kämpar bakom våra kåpglas. fusk är bara förnamnet :huvet
Precis så blir det. Har ställt in den på en 59:a under första passet för året :tungan
om du ser en svart gsxr passera snabbt förbi just DIG så kan det vara jag obs inom sthlm området. :)
Vilken bana kör du på? ;)

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Precis så blir det. Har ställt in den på en 59:a under första passet för året :tungan

phuu då kommer du få se dig frånåkt :D föreställ dig detta:

jag, du och flåtto (otto) ligger och känner på tempen i asfalten (börjar bra) in i esset tar sig flåtto om. Ur esset får du se mamma -gås från den sidan du mest kommer se henne...(bakifrån pucko). In i torparn missar fetknoppen bromspunkten… flåtto landar bort i hagen. Nu blir du helt hysteriskt rädd över att det ödet kan ske med din nya hoj! Alla fjolårets vurpor rullas upp och du åker genast hem och säljer hojen för en bättre beggad sne4:a som du ska göra till folkracebil

inte ett helt otänkbart senario :FU

björn

Last edited:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
phuu då kommer du få se dig frånåkt :D föreställ dig detta:

jag, du och flåtto (otto) ligger och känner på tempen i asfalten (börjar bra) in i esset tar sig flåtto om. Ur esset får du se mamma -gås från den sidan du mest kommer se henne...(bakifrån pucko). In i torparn missar fetknoppen bromspunkten… flåtto landar bort i hagen. Nu blir du helt hysteriskt rädd över att det ödet kan ske med din nya hoj! Alla fjolårets vurpor rullas upp och du åker genast hem och säljer hojen för en bättre beggad sne4:a som du ska göra till folkracebil

inte ett helt otänkbart senario :FU

björn

låter inte helt otänkbart... Ska bli ett intressant 2008

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...