Vad åker ni på nästa säsong ?

sandstream

Guest
In i torparn missar fetknoppen bromspunkten… flåtto landar bort i hagen. Nu blir du helt hysteriskt rädd över att det ödet kan ske med din nya hoj! Alla fjolårets vurpor rullas upp och du åker genast hem och säljer hojen för en bättre beggad sne4:a som du ska göra till folkracebil
Jag har spons i år så det är bara att hämta ut en ny hoj :rolleyes:
Men att du och Otto kommer skrota på löpande band är lika säkert som att Melodifestivalen sänds i TV :crash
säg till om du vill race:a nån dag.
Kalendern för 2008 kommer snart. Ta licens och anmäl dig till Rookie 1000 så kan vi rejsa :tummenupp

sandstream

Guest
Tackar :tummenupp
Enligt denna kalender kommer det inte att köras separata racehelger för A- och B-klasser i linköping. Nån som vet mer?
Datumet för helgen på Sviestad stämmer inte med den som de ansökt om enligt svemo.se.

Någon från LMS kan säkert svara.
EDIT: Kollade senaste protokollet från LMS och där står att banan ska hållas fri fredagen före B-helgen vilket jag tolkar som att de blir precis som i år, dvs en A- och en B-helg.

Last edited:

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Det blir till att behålla min Honda 600RR -05 till R600
(men med en ny standardmotor från en -06:a som nu äntligen ligger i mitt garage) :tummenupp

Jag hade i år sämsta möjliga förutsättningarna till den enda racehelgen jag körde under 2007, men jag var helt klart nöjd ändå. :)
Till i år så ska det gå bättre och snabbare, samt att det blir några fler tävlingar än en helg på Sviestad. :yoparty

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
Jag kommer att försöka åka med i bottenskiktet i STK 600 med
en helt orginal CBR600R 07:a.
Det lär ju inte vara hojen det brister hos iaf !!

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Enligt denna kalender kommer det inte att köras separata racehelger för A- och B-klasser i linköping. Nån som vet mer?

En kalender från KMF är inte officiell för SVEMO och i detta fall är den felaktig vad gäller både tidpunkten och klasserna. Det blir precis som i fjol dubbla race utan R600/1000, helgen är 31/5-1/6.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...