Vilken innebörd hade begreppet "trimmad aborre" tidigareRedBaron skrev:2132293Ähhh, motivlacka fjäll på hojen och plasta ihop en ryggfejälmen så blir det bra. Begreppet "trimmad abborre" får en ny innebörd
Bingo skrev:2136196Vilken innebörd hade begreppet "trimmad aborre" tidigare
Sjukt snabb havsaborre säljes. 132 hk på bakfenan. Lugnt simmad och fin i fjällen. Fler bilder kan mailas.
Stortryne skrev:2136185
Japp, men jag tänker inte berätta hur jag vet...
War-psycho skrev:2133478Med tanke på att det var en Triumphägare som skrev detta, så lär ju Triumph betyda:
Tri = Snacka om
um = kasta sten
ph = i glashus
För engelsk kvalitet är ju knappast något att hurra för.
(T.o.m. sämre än de italienska & amerikanska cyklarna tillsammans.)
Two stroke man skrev:2136376Triumph...? Det är väl ett fabrikat på hundmat....
J.R skrev:2132014Tror Suzuki betyder - Skitsnygg
Gula faran skrev:2136379Havsaborre kanske...men jag har hört en version till.. Suzuki och Kawasaki och något hoj namn till, var ursprungligen samurai stammar för typ evigheter sedan....
... rivaler redan då
Bikerbitch skrev:2133374Suzuki är alltså en tjejhoj...? Fisk.. tjej.. lukt.. ja ni förstår själva..
(torrtskämtsåhärpåonsdagseftermiddagen)
Honda, Suzuki, Yamaha samt Kawasaki har alla fått sina namn efter deras grundares efternamn. Soichiro Honda, Michio Suzuki, Torakusu Yamaha samt Shozo Kawasaki.RecOn #56 skrev:2136427Har sett japanska namn som har typ suzuki som efternamn..
RedBaron skrev:Suzuki betyder "långsam ljusblå rökbomb", Honda betyder "Vi skiter i vad andra tycker" och Yamaha betyder "Köp den lille italienaren NU !"
Du kan ju alltid bild-Gooogla på GAG. Slå av porrfiltret först om du vill se resultatenNursey skrev:2136297Komsi komsi skicka PM då
RedBaron skrev:2136533Du kan ju alltid bild-Gooogla på GAG. Slå av porrfiltret först om du vill se resultaten
Suger...ehh...säger du det duNursey skrev:2136563Sweeteeey..been there done that...nu vet jag ALLT om deepthroating
kraschandburn skrev:2136475Muhahahaha...
Två anledningar till att man inte köper en tjejkörd hoj.
1. Koppling slirar
2. Glatt sadel.
RedBaron skrev:2136609Suger...ehh...säger du det du
Nursey skrev:2136417TRIUMPH är ett BEHÅÅÅÅÅ märke ...inte ens sexiga sådana
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |