Nu har ju visserligen TS redan bevisat att han är en jävla pajas som tycker att hojåkande handlar om att posera för finniga fjortisar vid Donken.
Men jag måste ändå få säga att jag skulle köpa den Millen 10 gånger om innan jag ens funderade på att lägga slantarna på en trist jävla dussinhoj som Gixxer.
Att du sedan inte kan förstå det är tyvärr inget jag kan ändra på. Troligtvis är du ensambarn och uppväxt i villa med både mamma och pappa. Inget vidare bra förutsättningar att odla en personlighet, men det är inte ditt fel.
Haha, så fel du har Bonzo.. Om vi ska snacka om min familj och min uppväxt så pma mig gärna så tar vi det där, tror inte SH kollektivet är intresserade av det..
Att du väljer en 10 år gammal mille före en k7a (för ungefär lika mycket pengar, som den här tråden handlade om från början )bevisar ju bara din erfarenhet, kört ngt annat än din touno?
Det var alltså detta jag blev förbannad på.
Hur fan kna du bli förbannad på det?? Det är ju tom två glada smiliesgubbar där...
Det var alltså detta jag blev förbannad på.
Hur fan kan du bli förbannad på det?? Det är ju tom två glada smiliesgubbar där...
Last edited: