Mirran
Tjolahopp!
Inget får mig att le idag..
Det regnar å regnar å regnar..
Inget får mig att le idag..
Hur är det möjligt? Lär mig!3041520Jag har suttit på hojen sen 10 i morse & kört runt i regn ute på Rörken, varv efter varv. Känslan av att sitta frivillligt & köra i regn & inte känna rädsla för en blöt bana längre, det fick mej att mer eller mindre garva för mej själv. Underbart!
Hur är det möjligt? Lär mig!
Inte nog med att det regnar..bilen funkar inte heller.instämmer..fan ingen rolig dag idag
Enkelt. Man kör fort som fan, då hinner man inte att gå omkull
Nä allvarligt. Man kör inte så fort, å så tänker man på var man fäster blicken & dyl för bästa kurvtagning. Då glömmer man bort att banan är blöt
Funkade för mej iaf
Att min bror putsade upp min hoj och att jag går på semester nästa vecka
Är det samma bror som förr? Kul isf
Filmen Little Man fick mig att asgarva så jag fick huvudvärk..men d var den värd..för innan såg jag DYNGAN the Departed som sög megaballe så jag behövde skratta åt slapstick from da hood. Skådisarna var kanon i Departed..men filmen i sig var askass!
Nix det här är min andre bror. Den andre skulle aldrig får för sig att göra något sådant utan det är mer skrik och bråk för att få honom att lyfta på och göra något öht
Tur att du har en till då
The Departed dålig?Är det samma bror som förr? Kul isf
Filmen Little Man fick mig att asgarva så jag fick huvudvärk..men d var den värd..för innan såg jag DYNGAN the Departed som sög megaballe så jag behövde skratta åt slapstick from da hood. Skådisarna var kanon i Departed..men filmen i sig var askass!
The Departed dålig?
Kvinnor...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |