Vad fick dig att le idag?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
http://www.dn.se/ekonomi/google-manifesterar-mot-antigay-ryssland/

Regnbågar är inte så poppis i ryssland just nu och kombinerat med OS är det big no-no.

Fast det är ju rätt kul att det pampiga, utdragna inträdet av hela det Ryska laget sker till tonerna av Tatu, vars hela image är baserad på bilden av två minderåriga, lesbiska skolflickor..

t-A-T-u-3-tatu-23408074-412-588.jpg

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Aha, missade att det var regnbågsfärger och inte ens då hade jag gjort kopplingen tror jag. Varför har de lagt beslag på regnbågen, tänk om ett mc-gäng ville ha det istället :va

Regnbågen skall ju enligt skolflicksmytologi ha en stark koppling till enhörningen. Och där finns ju ingenting mer gay än en hingst med en dildo i ansiktet. :fakta

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Fast det är ju rätt kul att det pampiga, utdragna inträdet av hela det Ryska laget sker till tonerna av Tatu, vars hela image är baserad på bilden av två minderåriga, lesbiska skolflickor..

t-A-T-u-3-tatu-23408074-412-588.jpg

(bilden funkar inte embedded i andra sidor, åtminstone bara ibland)

Är inte dom medelålders nu? Var ju poppis för 15 år sen eller så...

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Nsf har jag sett på en volvo här i byn.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Det är ett identifikationsnummer till bilar... Man kanske skrattar någon sekund när man stöter på någon "rolig" text. Min biljaevel heter BOT. Ja, jag har installerat en dator som kör åt mig.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
KKK har jag sett.

Ska leta fram en bild jag tog i Söderköping för många år sedan när det stod två bilar bredvid varandra som om jag inte minns helt fel hade regnr SUG KUK...inte nog med detta så var det på Kanalgatan där jag står och håller för K:t. Jaaa jag var och är barnslig. :D

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Ska leta fram en bild jag tog i Söderköping för många år sedan när det stod två bilar bredvid varandra som om jag inte minns helt fel hade regnr SUG KUK...inte nog med detta så var det på Kanalgatan där jag står och håller för K:t. Jaaa jag var och är barnslig. :D

JAha.... och var är bilden? :7peta

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
Doften av 2-taktare........det där magiska ljudet.....braaaaaaaaaaaaap braaaaaaaaaaaaaaaap :fakta
Känslan av trötthet i armar,ben,mage, av att ha kört en långt pass.

Att Hyndan nu mår bättre och får för sig att ett hjul i marken räcker bra långt

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
En tjej skrev i en blogg: ”Det är sjukt att en kille som har knullat en massa tjejer omnämns som en grym kille, he´s the man, men om en tjej gör samma sak så är hon en slampa! Vad är det för fel på samhället?

En kille svarar: Man måste se det ur rätt perspektiv. Om man har en nyckel som kan öppna ett lås så är det en bra nyckel. Om du har en nyckel som öppnar en massa lås så är det en riktigt grym nyckel, the master key. Men om man har ett lås som kan öppnas av vilken nyckel som helst så är det ett riktigt skitlås.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy