Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fällde ner cabben på vägen hem, det var lite småmysigt. Sen var det en såndär pizzavagnsbil (nån lyxigare bmw) med tillhörande pizzabagare som körde helt galet aggresivt, omkörningar vid möten, närmast prejade sig in vid möten osv... Sen när vi kom till en tvåfilig rondell körde jag om honom på yttern, han blinkade omedelbumsigt med hellyset och började aggrogasa upp mot mig några gånger. Stackarn kunde inte köra bil, förutom rakt fram. :hihi

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Grymt väder på gång i helgen....

Som pricken över i:t lossnade nån halvmysko rövplugg idag, har varit skitnödig i 4 dagar utan att kunnat prestera. Men idag sket jag ut en mindre sälunge och kroppen har aldrig känt sig så lycklig ... Detta sammantaget fick mig att le hela kvällen.

Life is gooooood.....

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag fyller år idag och fick ledigt imorgon så jag ska flyga iväg och spendera en helg söderut. Äntligen nått nytt efter en kall o ruggig vinter :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Första hoppträningen för i år med ponnyhästen, och hon var så jäkla fin! Lovande!

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Imorgon ska det tydligen vara en "feministfest" på Kulturhuset (såklart) här i JKPG - arrangörerna vill sätta ner foten och säga "Nej fan, feminismen har inte gått för långt."

"Alla är välkomna, så länge de accepterar kravet på att festen är fri från sexism och alkohol.
Det blir ett blandat program med mat, fika, stick- och hantverkscafé, utställningar, tavlor, bokförsäljning, musik, feministiskt självförsvar, föredrag och diskussioner.
"

Låter ju verkligen som fest, "synd" att man missar den :D :näsblod

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Imorgon ska det tydligen vara en "feministfest" på Kulturhuset (såklart) här i JKPG - arrangörerna vill sätta ner foten och säga "Nej fan, feminismen har inte gått för långt."

"Alla är välkomna, så länge de accepterar kravet på att festen är fri från sexism och alkohol.
Det blir ett blandat program med mat, fika, stick- och hantverkscafé, utställningar, tavlor, bokförsäljning, musik, feministiskt självförsvar, föredrag och diskussioner.
"

Ja det låter för jävla livat.. i min epatraktor e de hölligöng däremot! :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

"

Skall bli roligt att läsa reportage om det.
Kommer att framställas som en succé.
Kommer att framgå att ingen kom.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Fick hem min gasvajer idag! :tummenupp

Dock så har det börjat blåsa ganska mycket. Men då får man köra grusvägar! :fakta

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...