Skrotnisse
What would Shervin do?
Först prickarna mellan "Å" och "ENTER".Carolina Klyft (jag vet inte hur man får till ett u med prickar över..)
En sån jäkla grym tjej! Grattis till VM-guldet och europa-rekordet!![]()
Sedan "u".
Först prickarna mellan "Å" och "ENTER".Carolina Klyft (jag vet inte hur man får till ett u med prickar över..)
En sån jäkla grym tjej! Grattis till VM-guldet och europa-rekordet!![]()
Först prickarna mellan "Å" och "ENTER".
Sedan "u".
Jag ler fast det gjorde asont att pierca min tragus. Har velat göra det länge! Nu är det gjort.
Gör det lika ont som i anus ?
Ligga?Jag ler fast det gjorde asont att pierca min tragus. Har velat göra det länge! Nu är det gjort.
Vaee tragus för nåt?
http://www.google.se/search?hl=sv&q=tragus&meta=
inte så hemskt som det låter alltså. Dock var jag lite skärrad när en praktikant gjorde min för 10 år sedan.
Allvar?Ler varje morgon, till Adam och Gry.![]()
http://www.google.se/search?hl=sv&q=tragus&meta=
inte så hemskt som det låter alltså. Dock var jag lite skärrad när en praktikant gjorde min för 10 år sedan.
Allvar?
Jag gråter och bryts ner inombords varje gång jag hör Adam och Gry eller det där förbannade Rix MorgonZoo.
Det är program som dessa som gör att folk folk får för sig att bli massmördare.![]()
Urk. Nörsy! Det låter hemskt!
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.Jag log i smyg när det gick åt helvete för en snickare...
Han körde genom en kanyl..gjorde skapligt ont..sedan skulle örhänget in också..såfort DET var gjort så var det lugnt!
Allvar?
Jag gråter och bryts ner inombords varje gång jag hör Adam och Gry eller det där förbannade Rix MorgonZoo.
Det är program som dessa som gör att folk folk får för sig att bli massmördare.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |