Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Stod och grejade lite med hojen ute på gården i går när några killar i 13-14 års åldern gick förbi. De gick vidare för att helt plötsligt kom in på gården och mycket försiktigt fråga:

- Är det din hoj?
- Ja det är det.
- Vad fin den är.
- Tack det var snällt.
- Vad är det för någon?
- En sv 650

*kort paus av funderande*

- Går den fort

- Ja det gör den (allt är relativt :D)

Gick vidare för att åter vända helt om och kaxikt skrika (det hade nu börjat regna så jag tog fram mitt rossiparaply)

- kan du köra på bakhjulet.

Innan jag hann o svara så hade de sprungit därifrån:D

Log en smula åt ett tjänstgöringsintyg jag fick där det stod att jag hade jobbat 5 år på sjukhuset i skövde, de kan ju skicka retroaktiv lön då för jag jobbade inte där utan 5 år i Göteborg som inte alls ingår i sjukhusregionen "skas" så :va man börjar ju undra vart hon fick dem uppgifterna ifrån.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
http://www.google.se/search?hl=sv&q=tragus&meta=

inte så hemskt som det låter alltså. Dock var jag lite skärrad när en praktikant gjorde min för 10 år sedan.

Han körde genom en kanyl..gjorde skapligt ont..sedan skulle örhänget in också :gnissla..såfort DET var gjort så var det lugnt!

Allvar?
Jag gråter och bryts ner inombords varje gång jag hör Adam och Gry eller det där förbannade Rix MorgonZoo.

Det är program som dessa som gör att folk folk får för sig att bli massmördare. :mad:

Jag vill strypa Gert och dom som sitter med honom..den där tjejen går mig på varenda nerv i hela kroppen. Så pass att jag ler..NÄR JAG BYTER KANAL!!

Urk. Nörsy! Det låter hemskt!

Jag gjorde bara ett hål ju..men nu gör det ont bara för att vi pratar om det :gråta

Hur är vädret i växjö?:tungan

Last edited by a moderator:

Kia

Guest
Log idag när jag träffade min väninna. Har saknat henne när vi var borta på bröllopsresa.

Log igen när jag insåg att jag var så mycket mer solbränd än de flesta jag träffat på idag.....

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Han körde genom en kanyl..gjorde skapligt ont..sedan skulle örhänget in också :gnissla..såfort DET var gjort så var det lugnt!

Vad tusan, vilken barbar har du varit hos :confused: Min lilla praktikant tog vanliga håltagaren & våldade igenom den. Däremot så körde jag kanylmetoden i naveln, det funkar men finns nog bättre sätt :)

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
Allvar?
Jag gråter och bryts ner inombords varje gång jag hör Adam och Gry eller det där förbannade Rix MorgonZoo.

Det är program som dessa som gör att folk folk får för sig att bli massmördare. :mad:

Näää inte kan man lyssna på Rix med Gert. Det ska vara Mixmegapol och vinn Adams pengar.... fast, jag har aldrig mer rätt än Adam, hm nu hamnade jag i fel tråd :gnissla

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...