Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Icke!

Jag har alltid (nåja, nästan iaf) rätt!
Så om du inte har gått upp en sisådär 200kg och lever på flytande margarin så ljuger du!

Vem hade rätt när vi tvistade sist? ;)

Jag!...och du är fortfarande skyldig mig en trerätters middag som vi slog vad om..fast under rådande omständigheter så kan jag ta tre paket med måltidersättning från naturdiet eller dyl :rolleyes:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag!...och du är fortfarande skyldig mig en trerätters middag som vi slog vad om..fast under rådande omständigheter så kan jag ta tre paket med måltidersättning från naturdiet eller dyl :rolleyes:

Men jag hade ju rätt först! Men okej, det löftet står fortfarande kvar.
Pfft, här bliré inge dietmat!
Bjuds det så blir det en fet fläskfilé med en jävligt gräddig potatisgratäng. :fakta

Helvet.
Se till att förankra dig väl i marken vid fotgängande så du ej blåser bort. :gnissla

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Min pappas kompis som öppnat en TIME butik (som pressbyrån ung) i samma hus som vår salong fick mig att le.

Han kom in med en frukostpåse till alla i personalen på salongen i morse. Varje påse innehöll en latte, en macka, en kexchoklad, en minitub kaviar, en festis och lite annat. Det tycker jag var asgulligt :krama (speciellt med tanke på att vi alla glömde gå på hans invigningsfest igårkväll..:rodnar)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Min pappas kompis som öppnat en TIME butik (som pressbyrån ung) i samma hus som vår salong fick mig att le.

Han kom in med en frukostpåse till alla i personalen på salongen i morse. Varje påse innehöll en latte, en macka, en kexchoklad, en minitub kaviar, en festis och lite annat. Det tycker jag var asgulligt :krama (speciellt med tanke på att vi alla glömde gå på hans invigningsfest igårkväll..:rodnar)

..det var hans sätt att säja till er: "HA...här får ni the leftovers!!"

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...