Fick hon inte åka med?
Hi hi
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Stanna du och köpte korv?
Jag har sett dig hänga där ganska ofta , vad är det för grej ni gör - två män går in i skogen?
Mysko som fan...
Tror du sett fel, heter man two stroke man då är man så snabb att ingen hinner se en hänga.
Det ena behöver ju inte utesluta det andraJag som trodde det var antalet stroke du fått...?
Funderade på att skaffa Boxer bara för att kunna kika på Axess. Då vill man ju veta om det fortfarande finns mottagning. Citerar terascom.se:
1) "Vi har för närvarande tekniska problem med sökfunktionen för att visa mottagning av radio och tv. Detta gäller även frekvenstabeller och nätmeddelanden. Vi arbetar på att åtgärda problemet så fort som möjligt."
2) "Driftstatus
Visar status för
Underhållsarbete pågår. Driftstatus kan ej visas för tillfället."
Ungefär som elektrikern som skulle byta ytterbelysningen i torsdags och behövde bryta strömmen - jag tog ner mina sex servrar med hopers VM'ar och två arbetsstationer. Inte fan dök det upp någon. Han ringde dagen efter, glömde dig, kommer idag - lite senare "kan inte komma, vattenläcka" (el-styrd läcka?). Planerad ankomst måndag. Hur många dagar ska jag behöva skjuta ner mina arbetsverktyg... man kan inte annat än skratta åt eländet.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|