Klockringaren
nissenys
Skulle jag använt det skulle jag vatt glad? men tyvärr....cocaine, its a hell of a drug.
Skulle jag använt det skulle jag vatt glad? men tyvärr....cocaine, its a hell of a drug.
Var glad för det enka ?När sista brädan av laminat lades på plats i ett väldigt långt vardagsrum, husrenoveringen är nu färdig
Jag kan inte låta bli att tänka på Stakka Bo när jag åker till ÅVC. Temple of consumption...Kom äntligen iväg till åvc med massa sopor. Smolket i bägaren var att jag fick fyraåring med mig så det blev inte 90 minuter egentid.
Ja, jag är en ganska tragisk människa när åvc känns som egentid. ??
Wow. Det var inte igår jag tänkte på honom. Nu kom jag att tänka på Clawfinger också.Jag kan inte låta bli att tänka på Stakka Bo när jag åker till ÅVC. Temple of consumption...
Lyckades till slut lära dottern cykla själv. En sommars tragglande med balanscykel och handtag till vanliga cykeln. Jäklar vad jag sprungit bakom. (Vägrat stödhjul, då kan man ju inte motstyra)
Efter att själv startat, cyklat 100m själv och stannat utan att plantera sig i grusvägen säger hon, -Nu ska du köpa en motorcykel till mig! ?
Vad ska jag köpa, kuberg eller oset? (Boendesituationen medger inte bensin direkt) Jag började med trial som sexåring och tänkte låta henne gå i mina fotspår.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|