Vad fick dig att le idag?

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kom äntligen iväg till åvc med massa sopor. Smolket i bägaren var att jag fick fyraåring med mig så det blev inte 90 minuter egentid.

Ja, jag är en ganska tragisk människa när åvc känns som egentid. ??

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Kom äntligen iväg till åvc med massa sopor. Smolket i bägaren var att jag fick fyraåring med mig så det blev inte 90 minuter egentid.

Ja, jag är en ganska tragisk människa när åvc känns som egentid. ??
Jag kan inte låta bli att tänka på Stakka Bo när jag åker till ÅVC. Temple of consumption...

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Haha
a64ad8554e7967eed8a3004122c040f4.jpg

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
"Stress dör man inte av, man slutar bara att leva"

Så.. jag sökte nytt levebröd, blev uppringd på playan och förklara +34 närmsta tiden och blev ombedd styra upp Teams inom 3 dagar. 3 dagar och en timme senare intervjuad av två hungriga stod det klart att jag landar på fredagen som kommer och på måndag efter är det rundtur på plats.

Får härda ut tills dess.

20210903-215430.jpg

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Lyckades till slut lära dottern cykla själv. En sommars tragglande med balanscykel och handtag till vanliga cykeln. Jäklar vad jag sprungit bakom. (Vägrat stödhjul, då kan man ju inte motstyra)

Efter att själv startat, cyklat 100m själv och stannat utan att plantera sig i grusvägen säger hon, -Nu ska du köpa en motorcykel till mig! ?

Vad ska jag köpa, kuberg eller oset? (Boendesituationen medger inte bensin direkt) Jag började med trial som sexåring och tänkte låta henne gå i mina fotspår.

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Körde ut till Blidö igår. Tog första färjan 20.30. Körde Åkersbergavägen. Såg ett vildsvin där. Å svågern nästan kissa på en räv inatt. Lite kallt om händerna men dämparn gjorde jobbet.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Lyckades till slut lära dottern cykla själv. En sommars tragglande med balanscykel och handtag till vanliga cykeln. Jäklar vad jag sprungit bakom. (Vägrat stödhjul, då kan man ju inte motstyra)

Efter att själv startat, cyklat 100m själv och stannat utan att plantera sig i grusvägen säger hon, -Nu ska du köpa en motorcykel till mig! ?

Vad ska jag köpa, kuberg eller oset? (Boendesituationen medger inte bensin direkt) Jag började med trial som sexåring och tänkte låta henne gå i mina fotspår.

Jag hade en kuberg till dottern att börja med men oset är nog bättre. Kompisens kuberg gav upp efter lite vatten och det kostade som halva hojen att byta motorstyrningen.

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
27 mil krokiga och riktigt krokiga vägar genom Sörmland. Banditen är bäst när det är bara krokigt eller halvrakt men ändå...

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...