+4Mål!!1
Jag är helt ointresserad av sport, men jag har ändå koll på vilket mästerskap kommentarerna om ”mål” troligen avser.Förutsätts man veta vad det handlar om när någon skriver "Mål" ?
Att det är någon form av sportboll kan man ju gissa sig till, men det försigår väl tusentals sportbollsmatcher runt hela jorden samtidigt?
Jag tillhör gruppen ointresserade, och har tidigare tråkat sportfåneriet här på forumet, och blivit ombedd att sluta så nuförtiden ignorerar jag bara tramset.Jag är helt ointresserad av sport, men jag har ändå koll på vilket mästerskap kommentarerna om ”mål” troligen avser.
Alltså; är man intresserad så borde det gå ganska lätt att ta reda på vad det handlar om.
Är man ointresserad är det ännu enklare att bara ignorera kommentarerna.
App app.. akta så jag inte flyttar runt några kullerstenar i backen så du trampar snett.Sportboll.com, vart är vi på väg?
Dags att banna den där BF?
Va? Har det pratats fotboll. Funderade på vilken RR förare som gått i mål men fick inte ihop det riktigt.. Nu e jag jävligt kränkt i en tråd om glädje?
Fjollboll.se är nog lämpligare..........Sportboll.com, vart är vi på väg?
Dags att banna den där BF?
Jag försöker lära frugan att hugga ved, och nu har vi en laddning fina björkkubbar som liksom blir fina vedträn av sig själv. Lämpliga övningsobjekt med andra ord. Efter ett femtiotal studs med yxa på ved, och två nästan hugga sig i smalbenet gav hon upp med vrålet "Men vafan, det ser ju så jävla lätt ut när du gör det! FILMAR DU DIN JÄVEL?!" Jo, det gjorde jag, men om den når offentligheten så anar jag att pensionssparandet var bortkastat Filmen är också lite skumpig på slutet eftersom jag skrattar hysteriskt
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|