Vad fick dig att le idag?

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Gamla ryska klockor, I synnerhet från båtar och ubåtar har ofta minut 1-4 och 31-34 markerade grönt för bevakning av en frekvens och minuterna 15-18 samt 45-48 markerade röda för obligatorisk bevakning av en annan frekvens.

Då skulle alla skepp sluta sända (och stänga av störande utrustning) och lyssna på dom frekvenserna.

Då funkade det inte att ha en klocka som gick lite fel... (det funkade inte att navigera om skeppskronografen gick fel heller)

Den typen av urtavlor finns fortfarande ombord på många fartyg.

Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Det finns en bra youtubevideo om det där, det finns delstater i USA som inte har sommartid, men då finns det delar i dom delstaterna som har det ändå, och i en sån del fanns det en Amish-koloni som inte hade det...

Sen har vi ju en del halvtimmestidszoner också.... Och Nord Korea skulle väl uppfinna en helt egen tidszon, men det blev väl inget av det
Nepal har sin tidszon minuterna offset med 15 minuter.

Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
B-plug anno slutet av 1800

Dildon/vibratorn uppfanns ju som ett medicinskt verktyg för att bota kvinnor som led av "hysteri"

Innan den uppfanns så fick doktorn utföra handarbete.

En del kvinnor behövde regelbundna behandlingar under lång tid, så den började säljas för hemmabruk

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
-
Stockholmsvädret. Det ser ut att bli ”klimatförändring” nästa vecka.

Statliga SMHI

7AC52CA8-3BF5-4330-A888-A224DF4E51A9.png

Norska statens yr.no

BD0B84BB-8A80-4EDE-A8C9-A65FED498457.png

Bättre väder och glada färger. Heja Norge!

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Dildon/vibratorn uppfanns ju som ett medicinskt verktyg för att bota kvinnor som led av "hysteri"

Innan den uppfanns så fick doktorn utföra handarbete.

En del kvinnor behövde regelbundna behandlingar under lång tid, så den började säljas för hemmabruk
Va fan botade dom alla hysteriska kvinnor då? För nu mera verkar ju inga som behöver upprepade behandling finnas. Jävla läkare ?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Va fan botade dom alla hysteriska kvinnor då? För nu mera verkar ju inga som behöver upprepade behandling finnas. Jävla läkare ?

På den tiden var kvinnorna så kyska att dom släppte bara till maken på födelsedagen, och så var dom så gudfruktiga att dom inte pillade på pinglan själv.

Men doktorer var högt ansedda så det dom gjorde kunde ju inte vara fel, och föreskrev dom att bönan skulle poleras till hysterin lämnade kroppen så gjorde kvinnorna det...
Med glädje dessutom...

Jag tycker nog att det finns gott om hysteriska fruntimmer än, men jag törs inte föreslå att dom ska gå hem och köra i diket....

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nä, det behandlas nog ivrigt, även idag.
Men liksom resorb så kan den ju köpas receptfritt idag, medicineringen....

Iofs vettesatan, hysteri finns det gott om, kanske det behandlas lite magert ändå.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
På den tiden var kvinnorna så kyska att dom släppte bara till maken på födelsedagen, och så var dom så gudfruktiga att dom inte pillade på pinglan själv.

Men doktorer var högt ansedda så det dom gjorde kunde ju inte vara fel, och föreskrev dom att bönan skulle poleras till hysterin lämnade kroppen så gjorde kvinnorna det...
Med glädje dessutom...

Jag tycker nog att det finns gott om hysteriska fruntimmer än, men jag törs inte föreslå att dom ska gå hem och köra i diket....

Deras äggläggningsklocka gör dom vansinniga o ha o göra med , gott o va man me stabilt psyke :yoparty

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Jag kan trösta dig med att brudarna brukar bli mer stabila när de gått klart högstadiet. Innan dess är de helt klart labila.
Vill inte vara taskig mot dig , men måste då du ber om det :hihi

Well

:3freak

Jag är denna Troy Garner..

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA