Fem minuter för fem skott... Vem orkar liksom. Så långtråkigt. det går att få till guldserier på 20s utan problemFick förmånen att instruera en 14 årig tjej i skytte med luftvapen idag. Gick förvånansvärt snabbt att få henne att komma till rätta med vapnen. Rätt andning, inte skotträdd och lugnt kramande på avtryckaren.
Att sen en tävlingsskytt kanske haft åsikter på hur jag lärde ut exempelvis skjutställning är en annan sak. Jag har ju haft övningsförutsättningen för att mina mål inte ska hinna skjuta tillbaka när jag övat olika typer av skytte.
Sant.Fem minuter för fem skott... Vem orkar liksom. Så långtråkigt. det går att få till guldserier på 20s utan problem
- "Vad fick dig att le idag"Jag var inte nöjd
- "Vad fick dig att le idag"
Var var det?Vildcampade på ett ställe i veckan o strosa runt med en öl i näven i mörkret o hitta en öde kyrkogård bredvid me läskiga järnkors o ännu äldre dödsplåtar eller vad dom kallas
Inte detta men ruskigare o stulen bild från nätet som exempel
Man borde hittat bättre vildcamp
Gött o ligga bredvid 1400 tals övergiven gravplatsView attachment 488417
Jag var inte nöjd
Kolerakyrkogården, Skanstull.Var var det?
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
- Treating: "Sudden death"
Var var det?
Skickat från min Ericson t28 via Tapatalk
Äh... Vi ställde husbilen vid kyrkogården i Mariehamn en gång när vi kom med sista färjan runt 23-tiden. Lugnare plats får man leta efter att campa på och gratis parkering. Hade mormor och morfar bara en hundra meter in, att hälsa på.Vildcampade på ett ställe i veckan o strosa runt med en öl i näven i mörkret o hitta en öde kyrkogård bredvid me läskiga järnkors o ännu äldre dödsplåtar eller vad dom kallas
Inte detta men ruskigare o stulen bild från nätet som exempel
Man borde hittat bättre vildcamp
Gött o ligga bredvid 1400 tals övergiven gravplatsView attachment 488417
Jag var inte nöjd
Äh... Vi ställde husbilen vid kyrkogården i Mariehamn en gång när vi kom med sista färjan runt 23-tiden. Lugnare plats får man leta efter att campa på och gratis parkering. Hade mormor och morfar bara en hundra meter in, att hälsa på.
Mysigt... . Vi har tydligen haft någon form av avgudadyrkan och hedniska riter i trakten för jag bor (någon mil bort). En kollega som bor en bra bit bort, har sett och hört en del mysko grejer tidigare.Ja vanliga kyrkogårdar är lungt men såna här öde knappt röjda eller minnesplatser är ju lite ruggiga.
Låg en gång många km in i en skog under en vandring till fiskesjö ,flumma där hela helgen o åt grillad öring o drack sprit.
3km från närmaste hus
Världens coolaste plats me grundgående insjö/bäcköring i grunda vikar mot en bäck
Iaf så upptäckte jag ett tempel med barnleksaker,ljus o nått urblekt porträtt en bit ifrån - va i helv - bakom en gammal rotvälta vid en traktorväg
Mitt i höstnatten me pannlampa
Fick då dagen efter höra att nån tjej för 25 år sen stuckit ut i skogen o tatt sitt liv där efter nått olyckligt kärleksdrama
Mysigt... . Vi har tydligen haft någon form av avgudadyrkan och hedniska riter i trakten för jag bor (någon mil bort). En kollega som bor en bra bit bort, har sett och hört en del mysko grejer tidigare.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|