Vad fick dig att le idag?

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
03feb6-lazy-webcam-chick.jpg

dudes-got-issues448320.html

Dominator-Rocks

Guest
Jag har varit ensam i sommarstugan hela dagen och sågat eldat och röjt.

En riktigt potent dag :)

Frisk luft is the shit!

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Skratta gott när jag satt på tunnelbanan på väg hem och upptäcker att jag åkt hem en timme tidigare utan att nån sa nå när jag tackade för i dag och meddelade att jag åker hem :D
:va Något säger mej att jag kommer få jobba in den i morgon dock. Men jisses jag undrar själv vart jag såg fel på klockan :D :rolleyes:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Min bula jag har i huvudet, ser ut som ett horn.

Krankrokar ska man inte nicka, sen har jag hört att hjälm är nåt som är ett krav vid arbete med kran men den delen hade jag glömt ;)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Att jag blev uppringd av den nya chefen i Upplands-Väsby och erbjuden ett fast jobb där. Skönt när man själv inte behöver söka jobb.. :hihi

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
De var när jag i nyvaket tillstånd onykter och illamåendes gick mot kyskåpet för att klunka lite vatten, jag då såg en smörgåstårta ca halvt kilo som den sovande gästen tänk ha till frukost. Den käkades upp med en gång, senare beskyldes jag på felaktiga grunder att han hört mig kl02,00 på natten käka upp den. Jag vidhåller fortfarande att detta var morgon 05.00:va
Och beskyller givetvis 3dje part som begav sig hemåt fram emot 4a snåret för att ha käkat upp den. Men givetvis skulle ja ha glömt den förbannade citron skivan alla dekor som kastades i de rum båda däckat i där 3dje part inte däckade. Så ja fick gå mätt och belåten men med en jävla huvudvärk och köpa hamburgare till part 2 som då genast blev lite gladare iaf tills han kollade i påsen och pommesen lös med sin frånvaro. Ni skulle sett den minen de var oslagbart. Nästan så jag kände mig lite elak:D

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
De var när jag i nyvaket tillstånd onykter och illamåendes gick mot kyskåpet för att klunka lite vatten, jag då såg en smörgåstårta ca halvt kilo som den sovande gästen tänk ha till frukost. Den käkades upp med en gång, senare beskyldes jag på felaktiga grunder att han hört mig kl02,00 på natten käka upp den. Jag vidhåller fortfarande att detta var morgon 05.00:va
Och beskyller givetvis 3dje part som begav sig hemåt fram emot 4a snåret för att ha käkat upp den. Men givetvis skulle ja ha glömt den förbannade citron skivan alla dekor som kastades i de rum båda däckat i där 3dje part inte däckade. Så ja fick gå mätt och belåten men med en jävla huvudvärk och köpa hamburgare till part 2 som då genast blev lite gladare iaf tills han kollade i påsen och pommesen lös med sin frånvaro. Ni skulle sett den minen de var oslagbart. Nästan så jag kände mig lite elak:D

you are evil mat är allvarliga saker:mad:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...